هتل پسیفیک ریجنسی کوالالامپور

کوالالامپور
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پاسیفیک ریجنسی Pacific Regency Hotel Suites، در قلب کوالالامپور در کنار برج مخابراتی واقع شده است. این هتل دارای اتاق هایی لوکس و بزرگ همراه با آشپزخانه های جا دار و زیبا می باشد. از امکانات هتل می توان به استخر رو باز و سالن بدن سازی مجهز، در قسمت بالای هتل اشاره کرد. میهمانان برای صرف غذا می توانید از رستوران هتل و یا لونا بار که در پشت بام هتل قرار دارد، استفاده کنند. لونا کافه یکی از زیباترین و معروفترین کافه های کوالالامپور می باشد که علاوه بر بار، محیط داخلی بسیار زیبا، دارای بالکنی بی نظیر نیز است که شما در هر کجای آن بایستید شهر را در زیر پای خود خواهد دید.

برای کسانی که قصد سفر کاری و یا بر پا کردن ضیافتی را دارند، هتل پاسیفیک ریجنسی سرویس های ویژه ای برای پذیرایی از ایشان را دارد. در ضمن اینترنت بی سیم در تمامی قسمت های هتل در اختیار شما قرار دارد. موقعیت در دسترس این هتل امکان دسترسی آسان به برج دو قلو پتروناس، خیابان پیراملی، خیابان بوکیت بینتانگ و ایستگاه ال آرتی را برای شما آسان می کند.

پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهداری از کودکان، کافه، مرکز تجاری، پارک ماشین، قهوه خانه، دربان، صرافی، آسانسور، رختشویی، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی، نگهداری چمدان ها، امکانات ملاقات، مطبوعات، رستوران، جعبه سپرده ایمنی، سالن، مغازه ها، تور گردشگری، مرکز تناسب اندام، ماساژ، استخر در فضای باز و مرکز آبگرم از دیگر خدمات هتل می باشند.
فاصله هتل تا برج مخابراتی ۲۰۰ متر (۳ دقیقه پیاده روی)، تا خیابان چان کات ۶۰۰ (۸ دقیقه پیاده روی)، تا کلاب زوک ۶۰۰ (۸ دقیقه پیاده روی) و تا آکواریوم کی ال سی سی ۸۰۰ متر (۱۰ دقیقه پیاده روی) می باشد.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

PREMIER DELUXE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوالالامپور

 
© 2018 , All Right Reserved