هتل پارک رویال کوالالامپور

کوالالامپور
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پارک رویال کوالالامپور، PARKROYAL Kuala Lumpur، درقلب کوالالامپور واقع شده است. این هتل ارائه دهنده امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، مرکز آبگرم لوکس، رستوران، اتاق با چشم انداز حیرت انگیز، تلویزیون LCD، مینی بار، چای/قهوه ساز، جعبه ایمنی سپرده، حمام، سشوار، مرکز تناسب اندام، استخر روباز، اتاق جلسه، سالن جشن، مرکز تجاری، مساعدت های توری، سرو غذا های آسیایی و غربی می باشد.

فاصله هتل رویال از مراکز خرید مانند بینتنگ (Bintang ) 500 متر، از برج های دوقلو 1/5 کیلومتر، از چاینا تون 3 کیلومتر می باشد.

مرکز آبگرم هتل پارک رویال کوالالامپور 

مرکز آبگرم این هتل بسیار لوکس بوده و با استفاده از روش های درمانی مدرن و سنتی در مکانی آرام و تمیز، بدن، روح و ذهن شما را به آرامش می کشاند. سرویس های ارائه دهنده این آبگرم، روش های  درمانی ویژه، درمان های احیا کننده، فضایی آرام، درمان های جاوه ای، ماساژ، فیشال، درمان های بدن، درمان های سنتی می باشند.

رستوران های هتل پارک رویال کوالالامپور 

رستوران چت براسری CHATZ BRASSERIE، غذا های متنوع و محبوب از سراسر دنیا را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. این رستوران از مواد اولیه تازه برای پخت غذا هایش استفاده کرده و دارای روش پخت مخصوصی می باشد. پلو مرغ، نسی گورنگ کامپانگ (Nasi Goreng Kampung)، پان می (Pan Mee) و کیک پنیری از غذا هایی است که این رستوران سرو می کند.

رستوران سیچوان دو هوا SI CHUAN DOU HUA، نشات گرفته از استان سیچوان، غذا ها و چای ها با طعم های مختلف را از سراسر فرهنگ ها گرد هم آورده شده و در این رستوران سرو می شود. این چای ها را در کتری های برنز و به شکل نمایشی خاصی سرو می شوند، میهمانان لحظات تکرار نشدنی را در این هتل تجربه خواهند کرد.

رستوران کلیکس لانگ KLIX LOUNGE، دارای پنجره های بزرگ با چشم انداز زیبایی از شهر بوده، و نوشیدنی های متنوع و خاصی را سرو می کند. 

رستوران هات گاسیپ HOT GOSSIP، بهترین و خوش طعم ترین شیرینی های کوالالمپور را ارائه می دهد و جز محبوب ترین رستوران ها برای میهمانان محسوب می شود. این رستوران همچنین ارائه دهنده غذا هایی از قبیل پاستا، کیک، سالاد و ساندویج می باشد.

رستوران پول POOL، میهمانان می توانند پس از شنا کردن  و آفتاب گرفتن در این مکان از غذاهای سنتی و نوشیدنی هایی که این رستوران ارائه می دهد لذت ببرند.

رستوران این روم داینینگ IN-ROOM DINING، غذاهای متنوع مالزیایی، بین المللی و منو کودک را سرو می کند. فضا این رستوران به گونه ای است که به میهمانان حس و راحتی اتاق و خانه خود را القا می کتد.

رستوران کوارتا جپنیز فاین داینینگ KURATA JAPANESE FINE DINING، غذاهای ژاپنی را سرو کرده و دارای فضایی مدرن است که محیط مناسبی برای قرار های کاری می باشد.

امکانات محبوب هتل 

اینترنت بی سیم رایگان  پارکینگ رایگان  اتاق های خانوادگی  مرکز سلامتی   اتاق غیر سیگاری ها   مرکز آبگرم    کافه    

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

Life Style Premier King

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوالالامپور

 
© 2018 , All Right Reserved