هتل پارک حیات ماچکا پالاس استانبول

استانبول - شیشلی
park hyatt istanbul macka palas
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

پارک حیات، هتلی پرطرفدار در منطقه جذاب نیشان تاشی استانبول

هتل پارک حیات ماچکا پالاس هتلی است لوکس و 5 ستاره که در منطقه لوکس و پر جنب و جوش نیشان تاشی با مراکز خرید و فروشگاه های شیک و فوق العاده اش قرار گرفته و نظر مسافران شهر دیدنی استانبول را به خود جلب می کند. این هتل در میان مسافران ایرانی این شهر هم بسیار محبوب و پرطرفدار است. اگر قصد سفر به استانبول زیبا و دیدنی و اقامت در پارک حیات را دارید، با ما در گلفام سفر همراه شده و با امکانات و خدمات رفاهی متعدد این هتل لوکس و 5 ستاره بیشتر آشنا شوید.

اتاق های هتل پارک حیات

90 واحد اقامتی لوکس و مدرن این هتل به امکانات بسیار خوبی مجهز شده اند که از جمله آنها می توان به اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، مبلمان شیک و زیبا، میز تحریر، آباژور، تراس،چای/قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت و ... اشاره کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

پارک حیات ماچکا پالاس امکانات و خدمات رفاهی متنوعی را هم به اقامت کنندگان خود ارائه می دهد که ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، رستوران، بار، خدمات روم سرویس، مرکز تناسب اندام، استخر، مرکز اسپا، خدمات لاندری، اتاق جلسات، خدمات خشکشویی، اینترنت پرسرعت رایگان در تمامی مناطق هتل و ... بخشی از این امکانات هستند.

موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن گردشگری

این هتل در منطقه شیشلی و همانگونه که گفتیم در نزدیکی منطقه لوکس و جذاب  نیشان تاشی قرار گرفته که یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران محسوب می شود. کاخ دولماباغچه یکی از نزدیکترین جاذبه های شهر استانبول به پارک حیات است، همچنین میدان تکسیم و ایستگاه مترو تکسیم هم حدود یک کیلومتر با این هتل فاصله دارند که دسترسی مناسبی را به نقاط مختلف شهر برای میهمانان پارک حیات ماچکا پالاس فراهم می کند.

رستوران و کافی شاپ

رستوران های بسیار خوب این هتل یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در میان مسافران شهر زیبای استانبول هستند. در رستوران اصلی پارک حیات می توانید انواع غذاهای محلی ترکی را امتحان کرده و اگر دلتان خواست غذایتان را در اتاق تان میل کنید.

رستوران Nusr-Et هم که با استیک های معروفش اقامت در پارک حیات را به تجربه ای بی نظیر برای مسافران شهر رویایی استانبول تبدیل خواهد کرد.

فاصله پارک حیات تا برخی جاذبه های استانبول

کاخ دولماباغجه ... 1.1 کیلومتر

ایستگاه مترو تکسیم ... 1.3 کیلومتر

برج گالاتا ... 2.9 کیلومتر

برج دختر ... 3 کیلومتر

ایاصوفیه ... 4.5 کیلومتر

ایستگاه مترو عثمان بی ... 0.9 کیلومتر

فرودگاه استانبول ... 31.6 کیلومتر

برخی امکانات هتل به اختصار

*رستوران   *استخر   *مرکز تناسب اندام   *مرکز اسپا

*خدمات لاندری   *اتاق جلسات

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

GRAND KING

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

PARK KING

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

PARK DELUXE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

PARK SPA

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved