هتل پارما تکسیم استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پارما تکسیم استانبول (The Parma Hotel Taksim)، تنها 110 متر با میدان تکسیم و چند قدم با خیابان پر شور و نشاط استقلال و کافه ها و مغازه هایش فاصله دارد. این هتل 5 ستاره دارا ی یک استخر سرپوشیده بوده و مهمانان می توانند از خدمات کانتر راهنمایی واقع در هتل بهره ببرند. پارما تکسیم همچنین مجهز به اتاق ماساژ، سونا ی بخار، سونا و حمام برای بانوان و آقایان می باشد. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار خواهد گرفت.

اتاق های هتل پارما تکسیم استانبول عایق صدا بوده و مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، فضا ی نشیمن، تلویزیون دارا ی صفحه نمایش تخت، میز تحریر و مینی بار هستند. یک کتری برقی داخل هر اتاق وجود داشته و سرویس آماده سازی چای و قهوه، روزانه به صورت رایگان تمدید می شود. یک گاوصندوق با سایز لپ تاپ و لوازم اتو کشیدن نیز در هر اتاق فراهم شده اند.

در کافه رستوران پارما صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می شود. در این رستوران می توانید از طعم لذیذ غذا های بین المللی و خوراک های سنتی ترکی نهایت لذت را ببرید. از آنجاییکه رستوران در محله ای تاریخی قرار دارد می توانید به گشت و گذار پرداخته و با حال و هوا ی محلی منطقه آشنا شوید. به گاردن کافه رفته و با چشیدن طعم دسر های لذیذ و معروف ترکی، خستگی خود را رفع کنید. مهمانان هتل پارما تکسیم می توانند به صورت رایگان از بسیاری از تسهیلات مرکز آبگرم مانند استخر سرپوشیده استفاده کنند.

 

ایستگاه مترو تکسیم که در 300 متری هتل قرار گرفته است به منطقه ی تاریخی سلطان احمد و دیگر بخش های تاریخی شهر دسترسی آسان دارد. فاصله ی هتل تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر بوده و با پرداخت اضافه بها سرویس حمل و نقل برای شما ترتیب داده خواهد شد. مرکز همایش ها ی لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل همگی در فاصله ی 1.5 کیلومتری هتل قرار گرفته اند.

 

مرکز آبگرم هتل پارما تکسیم استانبول

هتل پارما تکسیم در مرکز آبگرم کوالیا برای شما محیطی لوکس برای استراحت و تمدد اعصاب تدارک دیده است. سونا، اتاق های ماساژ، سونا ی بخار و حمام ترکی این مرکز بخش های مجزایی برای بانوان و آقایان دارند. پکیج ماساژ های خصوصی شامل تکنیک های متفاوتی می شود. پیشنهاد می شود پس از استفاده از استخر به سونا یا سونا ی بخار بروید. کیسه و ماساژ با صابون در حمام ترکی، سنتی به جا مانده از دوران عثمانی است. دستگاه های مرکز تناسب اندام به جدیدترین تکنولوژی مجهز هستند. کافه ویتامین نوشیدنی های مقوی سرو می کنند. بخش های این مرکز عبارتند از: 6 اتاق ماساژ ( 3 اتاق مخصوص بانوان و 3 اتاق مخصوص آقایان )، 1 اتاق خدمات مراقبت از پوست، حمام ترکی، سونا، سونا ی بخار، استخر سرپوشیده و رختکن.

 

غذا خوری در هتل پارما تکسیم استانبول

کافه رستوران پارما واقع در هتل پارما تکسیم تا ساعات اولیه ی سحر و تا اواخر شب غذا های متنوع بین المللی و ترکی سرو می کند.

هر صبح این کافه رستوران صبحانه ی سلف سرویس سرو میکند. میتوانید در گاردن کافه از غذا های سبک، منو ی میانوعده، شیرینی ها و دسر های لذیذ در هر ساعت از روز لذت ببرید.

 

تعداد اتاق ها: 80

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

سال تاسیس: 2014

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Superior Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Romantic Package

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Superior Room with Spa Package

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved