هتل پادما ریزورت لگیان بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پادما ریزورت لگیان بالی (Padma Resort Legian): این هتل 1 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد و مجهز به دو استخر زیبا با کافه ی درون آب می باشد. دارای 7 گزینه ی غذاخوری، و دسترسی رایگان به سالن انتظار و سالن تناسب اندام می باشد.

اتاق های هتل 5 ستاره پادما ریزورت لگیان ارائه دهنده ی چشم انداز خیره کننده ای از باغ های استوایی ، تراس خصوصی و تلویزیون های صفحه تخت می باشند. اتاق های هتل پادما ریزورت لگیان مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان کلاسیک چوبی و پخش کننده ی DVD می باشند.

برای اوقات فراغت می توانید از بازی تنیس و یا استراحت با ماساژ آرامش بخش در ماندارا اسپا (Mandara Spa) لذت ببرید. امکانات دوش و رفع خستگی به طور رایگان در سالن انتظار در دسترس هستند.

یک بوفه ی صبحانه ی دلچسب یا نمونه های مخصوص اندونزیایی را با سرگرمی های زنده در دنبیو (Donbiu) تجربه کنید. سایر گزینه های غذاخوری شامل رستوران های ایتالیایی و ژاپنی و سه کافه می باشند.

هتل پادما ریزورت لگیان بالی در چند قدمی ساحل لگیان (Legian) می باشد و 10 دقیقه پیاده روی تا فروشگاه ها و رستوران ها و سرگرمی های مرکز سمینیاک (Seminyak) دارد. رانندگی تا فرودگاه بین المللی انگورا رای (Ngurah Rai) از هتل 15 دقیقه طول می کشد.

امکانات و فعالیت ها:

استخر اصلی: این استخر به ابعاد 45 در 25 متر با حداکثر عمق 1 متر و 75 سانتی متر برای بزرگسالان و یک استخر 5/18 در 4 متر به عمق 60 سانتی متر برای کودکان در نزدیکی ساحل واقع شده است.

استخر خانوادگی: این استخر زیبا در بلوک خانوادگی هتل واقع شده است. استخر با 3 سرسره آبی و 2 چتر باران قطره ای و آراسته شده با باغ با دقت و زیبایی طراحی شده است. ساعات کار استخر از 10 صبح تا 6 بعداز ظهر می باشد.

والیبال در استخر: این ورزش یک احساس متفاوت از بازی در آب برای دوستداران والیبال می باشد. این فعالیت به صورت افتخاری برای مهمانان هتل می باشد.

مرکز تناسب اندام: این سالن در نزدیکی زمین تنیس واقع شده است و ساعت کار مرکز از 6:30 صبح تا 9 شب می باشد. این مرکز تجهیزات کاملی برای ورزش کردن جهت افزایش سلامتی شما، شامل سونا بخار و خشک مجزا برای بانوان و آقایان فراهم کرده است. همچنین کلاس یوگا و برنامه تمرینی شخصی برای مهمانان با پرداخت هزینه اضافی در نظر گرفته شده است. کلاسهای یوگا هر روز صبح برای آماده نگه داشتن بدن و آزاد کردن فکر برگزار می شود. این کلاس ها شامل دو کلاس رایگان و پولی می باشد. کلاسهای رایگان هر سه شنبه و پنجشنبه از ساعت 8 تا 9 صبح برگزار می گردد. کلاسهای خصوصی در دو سطح مبتدی و پیشرفته در ساعت های درخواستی مهمانان با درخواست از روز قبل قابل رزرو می باشد.

هتل دارای یک استخر تازه تاسیس با منظره فوق العاده و نفس گیر از غروب آفتاب در بالی می باشد. این استخر مخصوص بزرگسالان می باشد. اطراف استخر با درختان نخل احاطه شده و انواع نوشیدنی در داخل آب توسط کافه استخر سرو می گردد. اندازه استخر 5/38 در 5/8 متر با عمق 1 متر و 30 سانتی متر می باشد.

از دیگر تفریحات هتل می توان به بازی بینگو (Bingo)، زمین تنیس، باغ گلها و ماهی، غذا دادن به ماهی ها، کلاسهای آموزش آشپزی اندونزیایی و تفریحات و سرگرمی های زنده می باشد.

رستوران و کافی شاپ ها:

هتل دارای 7 رستوران و کافه می باشد.

رستوران دنبیو (Donbiu): این رستوران دارای محیطی سر زنده و دریایی است. انواع غذاهای خاص اندونزیایی در کنار موزیک زنده و اجراهای شبانه برای مهمانان سرو می گردد. برنامه های زنده هر روز از ساعت 18:30 تا 22:30 اجرا می شود. همچنین صبحانه از ساعت 6:30 تا 10:30 سرو می گردد.

کافه ساحلی (S.K.A.I. Beach club): انواع نوشیدنی همراه با تماشای غروب آفتاب یا در حال ریلکس شدن سرو می گردد. صبحانه از ساعت 7 تا 10 صبح سرو می گردد و در ادامه روز از ساعت 11:30 تا 24 آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

رستوران ژاپنی تنکای (Tenkai Japanese restaurant): این رستوران تجربه جدیدی از غذاهای ژاپنی را با سرآشپز حرفه ای ژاپنی و با محدوده وسیعی از غذاهای ژاپنی از جمله سوشی، ساشیمی،بنتو و ... به شما هدیه می دهد. رستوران از ساعت 18 تا 23 آماده سرویس دهی به مهمانان می باشد.

کافه دلی (The Deli): این کافه برای طرفداران شیرینی، بستنی و کیک مکان مناسبی می باشد. همچنین انواع نوشیدنی از قهوه تا آبمیوه نیز برای مهمانان سرو می گردد. ساعت کار کافه از 11 صبح تا 23 می باشد.

کافه بارونگ (The Barong Pool Bar & Cafe): این کافه سرپوشیده انواع غذاهای آسیایی و غربی با طعم های لذیذ از جمله سیب زمینی سرخ کرده، برگر، سوسیس و ... که مهمانان را به اشتها می آورد، سرو می کند. کافه بارونگ از ساعت 10 صبح تا 18 آماده سرویس دهی می باشد. همچنین زمان ناهار از 11:30 تا 17 می باشد.

کافه سرونی سانکن (Seruni Sunken Pool Bar): این کافه فضای باز، انواع آبمیوه های تازه و خنک در محیط گرمسیری و با پخش موزیک در طول روز سرو می کند. این کافه محل ایده آلی برای نشستن و ریلکس کردن می باشد. ساعت کار کافه از 9 صبح تا 8 شب می باشد. 

رستوران لدولسه ویتا (La Dolce Vita): این رستوران هر شنبه بشقاب غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای شامل سالاد، پاستا، پیتزا و ... با گروه موزیک زنده از ساعت 19:30 تا 22:30 را برای مهمانان سرو می کند. جهت استفاده از این رستوران باید هزینه پرداخت کنید.

بوتیک ساراس واتی (Sarasvati Boutique):

این بوتیک مجموعه ای از زیبایی های مجمع الجزایر اندونزی را با مجموعه های هنری ارائه می دهد. این بوتیک محل مناسبی برای خریدن لباس، جواهرات، کیف و کفش با برند های معروف و آثار هنری از جمله نقاشی، مجسمه پارچه های نفیس رنگ شده با دست را به عنوان یک هدیه منحصر به فرد یا جمع آوری کلکسیون می باشد. تمام آثار هنری توسط هنرمندان جوان و خوش ذوق اندونزیایی طراحی شده اند. این بوتیک در کنار کافه دلی (Deli) واقع شده است.

باشگاه کودکان ولی و سالن بازی(Wolly Kids Club & Games Center):

این باشگاه محل مناسبی را برای کودکان بین 4 تا 12 سال بصورت سرپوشیده و روباز در نظر گرفته است. فعالیت های سرپوشیده شامل آثار هنری و صنایع دستی، نقاشی تی شرت، درست کردن ماسک، نقاشی صورت، درسهای اندونزیایی و آشپزی می باشد. قسمت روباز مجموعه برای افرادی که تمایل بیشتری به فعالیت کردن یا استراحت دارند طراحی گردیده است. یک اتاق کاملا ساکت برای کودکانی که یک روز پر انرژی را سپری کرده اند موجود می باشد تا کمی استراحت کنند.

سالن بازی که دقیقا در کنار باشگاه کودکان قرار گرفته پذیرای کودکان 8 تا 12 سال می باشد. سالن با انواع بازی های کامپیوتری مانند نینتندو (Nintendo) و پلی استیشن (Play Station) تجهیز شده است. همچنین بازی های دیگر از جمله هاکی رومیزی، فوتبال دستی و میز بیلیارد برای کودکان در نظر گرفته شده است. این مجموعه با کارکنان با تجربه و رفتار دوستانه کارکنان یکی از محبوب ترین قسمت های هتل در طول اقامت مهمانان می باشد.

ساعت کار مجموعه از 9 صبح تا 8:30 شب می باشد. باشگاه کودکان مخصوص افراد بین 4 تا 12 سال و سالن بازی مخصوص افراد 8 تا 12 سال می باشد. آخر هفته ها مهمانی مخصوص کودکان برگزار می گردد که با پرداخت هزینه اضافی می توانند در آن شرکت کنند.  

سرویس های مخصوص مهمانان:

سالن عزیمت مسافران: مهمانانی که اتاق خود تحویل داده اند می توانند از امکانات این سالن شامل اینترنت رایگان، تلویزیون، روزنامه، مجلات، قهوه، چای، آب معدنی، حمام سونا بخار و خشک(در مرکز تناسب اندام) از ساعت 10 صبح تا 10 شب استفاده کنند.

سالن زیبایی لوتوس (Lotus Beauty Salon): مدت زمانی که شما زیر دستان ماهرانه آرایشگران و مشاوران زیبایی این سالن مشغول رسیدگی به ظاهر خود هستید بسیار لذت بخش است. قابل ذکر است خدمات این سالن با پرداخت هزینه اضافی انجام می پذیرد.

باشگاه باغ (Garden Club Lounge): این مرکز با زیبایی منحصر بفرد و در منطقه ای بی سر و صدا با تفریحات آبی در کنار استخر و ساحل واقع شده است. ساعت کار باشگاه از 10 صبح تا 11 شب می باشد. از امکانات باشگاه می توان به میز پذیرش اختصاصی، رونامه های انگلیسی و ژاپنی، اینترنت و امکانات لابی، سرو انواع نوشیدنی، چای، قهوه و بستنی اشاره کرد.

محل عبادت موشولا (Musholla): یک مکان اختصاصی برای عبادت کردن مسلمانان و قابل دسترسی در هتل می باشد.

حمل و نقل:

سرویس رفت و آمد فرودگاهی توسط ماشین های خود هتل انجام می پذیرد. همچنین خدمات اجاره خودرو و تاکسی نیز برای مهمانان انجام می پذیرد.

سالن اسپا لگیان (The Spa at Padma Resort Legian):

این سالن بیشترین محافظت از ظاهر و فکر را با مدرنترین امکانات برای مهمانان تدارک دیده است. دستان درمانگران و ماساژور های حرفه ای این مرکز با الهام از آیین آسیایی و ترکیبی از لوکس ترین محصولات ماساژ و درمانی تجربه بی نظیری برای شما خواهد بود. درمان های آرامش بخش در این سالن یک گزینه عالی برای شروع اقامت و تعطیلات مهمانان می باشد. جهت استفاده از سالن باید از قبل رزرو انجام دهید.  

تعداد اتاق های هتل: 432 

امکانات محبوب: اینترنت رایگان، استخر روباز، اتاق خانواده، سرویس حمل و نقل، مرکز تناسب اندام، رستوران

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Chalet

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

New Deluxe Chalet

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Premier Club Chalet

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

New Garden Club Chalet

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved