هتل ویجیت ریزورت پوکت

پوکت
the vijitt resort phuket
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ویجیت ریزورت پوکت The Vijitt Resort Phuket، درساحل راوائی واقع شده است. از امکانات هتل می توان به استخر روباز، زمین بازی، تراس برای آفتاب گرفتن، رستوران و کافه اشاره نمود.

تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، اتاق نشیمن، تراس یا بالکن شخصی، حمام خصوصی با وان حمام، رب دشامبر و دمپایی می باشند.

سرویس رفت و آمد رایگان، آرایشگر و فروشگاه جز دیگر خدمات هتل می باشند که برای میهمانان ارائه می شوند.

منطقه ای که هتل واقع شده است مناسب برای دو چرخه سواری و قایقرانی می باشد. دز هتل کرایه دوچرخه نیز برای میهمانان فراهم شده است. فاصله هتل تا فی فی دون 50 کیلومتر، تا ساحل کارون 8 کیلومتر و تا فرودگاه پوکت 35 کیلومتر می باشد.

مرکز آبگرم  وی (V) هتل ویجیت ریزورت پوکت

این مرکز آبگرم توسط محیط سرسبز احاطه شده است، انواع ماساژ ها و روش های درمانی در این هتل برای میهمانان ارائه می شود.  از خدمات دیگر این مرکز آبگرم می توان به جکوزی، اتاق بخار و ... اشاره نمود. میهمانان در این مرکز آبگرم آرامش بی نطیری را به دور از تنش های روزانه تجربه خواهند نمود.

رستوران های هتل ویجیت ریزورت پوکت

رستوران بان ویجیت BAAN VIJITT

در این رستوران که غذا های متنوع و خوش طعمی سرو می گردد، میهمانان علاوه بر لذت از طعم غذا های سرو شده در بان ویجت می توانند از چشم انداز زیبایی از طبیعت، استخر و دریا لذت ببرند.

رستوران ساوری THE SAVOURY

با چشم انداز زیبا از استخر و ساحل و با سرو غذا های آسیایی و بین المللی به صورت سلف سرویس و بین المللی تجربه تکرار نشدنی را برای میهمانان محقق می کند.

رستوران این ویلا داینیگ IN VILLA DINING

غذا های تایلندی و دریایی خوش طعم سرو شده و با چشم انداز از طبیعت بکری که دارد می تواند محل مناسبی برای قرار های رمانتیک، جمع های خانوادگی و ملاقات های دوستانه مناسب باشد. در این رستوران نوشیدنی های مخصوص نیز سرو می شود.

کافه بیچ    THE BEACH CAFÉ

در این کافه نوشیدنی های خنک و نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو می شود. میهمانان می توانند زمان مفرحی را در این مرکز آبگرم  سپری نمایند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا     اینترنت بی سیم رایگان    ساحل     استخر روباز    سرویس رفت و آمد فرودگاهی   پارکینگ رایگان    کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved