هتل ودنسکی سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ودنسکی سنت پترزبورگ Vedensky Hotel، ساختمان تاریخی 9 طبقه است. میهمانان می توانند در10 دقیقه (پیاده) به پیتر و پاول فورترس بروند. ورزشگاه یوبیلینی درفاصله  8 دقیقه ای هتل واقع شده است. اینترنت بی سیم رایگان در هتل وجود دارد.

اتاق های هتل به صورت کلاسیک طراحی شده و دارای فرش راحت و مبلمان چوبی تیره می باشند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی می باشند.

هر روزه صبحانه به صورت سلف سرویس در رستوران هتل ارائه می شود. غذا های متنوع غربی در رستوران های هتل برای میهمانان ارائه می شود. در کافه های هتل نیز نوشیدنی های مخصوص سرو می شود. میهمانان قادر خواهند بود از ساعت 7 صبح الی 11 شب در مرکز تناسب اندام هتل به ورزش کردن بپردازند. خدمات اتو نیز در این هتل برای میهمانان فراهم شده است.

هر دو ایستگاه پتروگردسکایا و چکالووسکایا در فاصله 10 دقیقه ای (پیاده) هتل واقع شده اند. مسجد سنت پترزبورگ نیز در فاصله 15 دقیقه ای (پیاده) هتل واقع شده است.

پارکینگ عمومی در هتل وجود دارد، فاصله هتل تا ایستگاه قطار موسکوواتی 20 دقیقه و تا فرودگاه پولکوو 30 دقیقه می باشد.

رستوران های هتل ودنسکی سنت پترزبورگ

رستوران نوسامست Nevesomos’t

معنی اسم این رستوران بی وزن است که در طبقه 9 هتل واقع شده و دارای چشم انداز زیبایی از شهر است، جایی که به میهمانان حس این که بر روی شهر شناور هستند دست می دهد. نوسامست غذا های کبابی و نوشیدنی های مخصوص را برای میهمانان ارائه می دهد.

کافه بیسکوتو  Biscotto Cafe

در طبقه دوم هتل واقع شده و انواع غذا های خوش طعم اروپایی و روسی را برای میهمانان ارائه می دهد. در این کافه علاوه بر غذا های نام برده شده دسر های خانگی، کیک و هم چنین پیتزا برای میهمانان سرو می شود.

رستوران الِی Alley

رستورانی روشن و دلنواز است که به سبک فرانسوی طراحی شده و به صورت روزانه صبحانه برای میهمانان هتل در این رستوران سرو می شود.

رستوران ودنسکی Vedensky

این رستوران با دیوار های آجری و سقف گنبدی شکل و پنجره های بزرگ فضای تاریخی دارد. میهمانان می توانند غذا های خوش طعمی را در این رستوران میل نمایند.

کافه لابی Lobby Bar

در این کافه انواع نوشیدنی های، شکلات ها و شیرینی های متنوع برای میهمانان سرو می شود. میهمانان قادر خواهند بود نوشیدنی های مخصوص را نیز در این هتل میل کنند.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان   پارکینگ    اجازه ورود حیوانات خانگی     اتاق غیر سیگاری ها   مرکز تناسب اندام    رستوران  کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های سنت پترزبورگ

 
© 2018 , All Right Reserved