هتل وایت رز بالی

بالی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل وایت رز (White Rose): این هتل به طور پیاده 9 دقیقه از ساحل و 10 دقیقه از ساحل کوتا (Kuta Beach) فاصله دارد. هتل وایت رز توسط خیابان های زنده و شلوغ بالی احاطه شده است. این هتل اتاق های مقرون بصرفه با استخر روباز و کافی شاپ در کنار استخر را به شما پیشنهاد می دهد.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی Ngurah Rai 10 دقیقه با ماشین است. سرویس حمل و نقل برنامه ریزی شده از هتل به ساحل و پارکینگ رایگان برای مهمانان در نظر گرفته شده است. هتل وایت رز در میان انبوهی از جنگل های گرمسیری به وسعت 1/6 هکتار واقع شده است. اتاق های هتل با منظره فوق العاده زیبا، تهویه مطبوع، مبلمان چوبی کلاسیک، گاو صندوق، سشوار و یخچال تجهیز شده اند.

در اوقات فراغت می توانید از ماساژ التیام بخش آبگرم لذت ببرید. کارکنان هتل آماده هستند تا شما را برای برنامه ریزی گشت محلی و یا اجاره خودرو راهنمایی کنند.

در رستوران 24 ساعته لوتوس (Lotus) بشقاب های متنوعی از غذاهای دریایی گریل شده و محلی سرو می گردد. همچنین کافی شاپ بنت (Bunut) انواع پیتزا و  استیک را برای مسافرین سرو می کنند. این هتل یکی از تراز اول ترین مکان های لژیان (Legian) می باشد و مسافرین در مقایسه با دیگر هتل های این محله و مبلغ پرداختی از انتخاب خود خوشحال تر می شوند.

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Pool Villa

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved