هتل هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا

پوکت
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا  Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa، با مساحتی برابر 30 هکتار در منطقه گرمسیری و روبه رو اقیانوس واقع شده است.

هتل پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا دارای 8 رستوران است که برای همه سلیقه ها در این رستوران ها غذا پخت می شود. مرکز تناسب اندام محهز 24 ساعته، 3 زمین تنیس، 2 زمین اسکواش و باشگاه کودکان همراه یا ترمبولینگ و استخر توپ برای راحتی میهمانان فراهم شده است. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن زیبایی، مرکز آبگرم افورا، سرسره های آبی، 5 استخر روباز همانند مرداب که در بین درخت های درختان نخل واقع شده می باشند اشاره کرد. همچنین در این هتل 15 ویلا خصوصی نیز برای میهمانان فراهم شده می باشد.

تمامی اتاق ها مجهز به میز کار بزرگ، مبل های راحت، مینی بار، جعبه سپرده امانات، تلویزیون های صفحه تخت، بالکن های شخصی همراه با چشم انداز زیبایی از دریا، باغ و حیاط با طبیعت گرمسیری می باشد. حمام های لوکس با وان و دوش آب جداگانه نیز جز امکانات اتاق های هتل می باشند.

هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا  فاصله 1/5 ساعته با فرودگاه بین المللی پوکت را دارد. سرویس رفت و آمد فرودگاهی نیز با هزینه اضافی برای میهمانان وجود دارد.

مرکز آبگرم هتل پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا 

میهمانان می توانند در این هتل ریلکس کرده و از خدماتی که در این هتل ارائه می شود لذت ببرند. انواع ماساژ ها و روش های در مانی برای میهمانان در این مرکز آبگرم ارائه خواهد شد.

رستوران های هتل هیلتون پوکت آرکادیا ریزورت اند اسپا 

کافه آندامان لانگ ANDAMAN LOUNGE

محل مناسبی برای جمع های خانوادگی، قراهای دوستانه و ریلکس کردن بعد از یک روز کاری می باشد. این کافه با موسیقی زنده همراه با چشم انداز زیبا و سرو نوشیدنی های مخصوص پذیرای میهمانان می باشد.

رستوران بون آپتیتو BUON APPETITO

میهمانان می توانند در این رستوران صبحانه های خوش طعمی را به صورت سلف سرویس میل کنند. در این رستوران ایتالیایی انواع غذا های خوش طعم ایتالیایی برای میهمانان سرو می شود. قهوه و آبمیوه های تازه نیز در بون آپتیتو سرو می شوند.

کافه سینو CAFFÉ CINO

میهمانان می توانند در این کافه شیرینی های خانگی و نوشیدنی های سرد و گرم را میل کنند. این کافه با ارائه میان وعده ها و نوشیدنی های مخصوص همراه با چشم انداز زیبا پذیرای میهمانان می باشد.

کافه اوشن بیچ OCEAN BEACH

این کافه در نزدیکی استخر واقع شده و نوشیدنی های مخصوص همراه با میان وعده های سبک را برای میهمانان سرو می کند. میهمانان می توانند علاوه بر شنا در استخر و لذت بردن از موسیقی، غروب حیرت آور خورشید را از این مکان تماشا کنند.

دو رستوران دیگر نیز سیلز رستوران (SAILS RESTAURANT) و تاهی تاهی رستوران (THAI THAI RESTAURANT) در این هتل وجود دارد که غذا های بین المللی و محلی را با چشم انداز های حیرت انگیزی پیرای میهمانان خواهند بود.

امکانات محبوب هتل 

 استخر شنا      اینترنت بی سیم رایگان     ساحل    اتاق های خانوادگی    سرویس رفت و آمد فرودگاهی   مرکز تناسب اندام   کافه     

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پوکت

 
© 2018 , All Right Reserved