هتل هیلتون دبی د واک

دبی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل هیلتون دبی د واک (Hilton Dubai The Walk)، یک دقیقه تا ساحل فاصله دارد. در نزدیکی دبی مارینا واقع شده و تنها چند قدم با ساحل ، کافه ها و مرکز خرید جدید بیچ مال (The Beach) فاصله دارد. مرکز خرید بیچ مال سرگرمی ها، رستوران ها و فروشگاه های متفاوتی را در خود جای داده است که میهمانان می توانند زمان خوبی را در این مکان داشته باشند. هتل هیلتون خدماتی از قبیل استخر روباز، مرکز تناسب اندام و رستوران های متنوع را به میهمانان خود ارائه می کند.

طراحی داخلی مدرن و زیبا، با اتاق های مجهز و کامل با چشم انداز های حیرت انگیز از ساحل جمیرا، پالم جمیرا و آب های زیبا خلیج فارس جز ویژگی های تمامی اتاق های این هتل می باشند.

نوشیدنی های مخصوص در کافه های بسیار مدرن که در طبقه 35 هتل واقع شده اند سرو می شود. در تمام مناطق عمومی اینترنت بی سیم رایگان همچنین در دسترس میهمانان خواهد بود.

فاصله هتل آپارتمان هیلتون دبی د واک تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه است. هتل سرویس رفت و آمد فرودگاهی را بنا به در خواست میهمانان برای آن ها فراهم می کند. این هتل با یک پل به هیلتون جمیرا دبی متصل می شود. این هتل دسترسی این هتل به تمام مناطقی که میهمانان مایل هستند آسان می باشد.

ساحل جمیرا مقصد مناسب مسافران علاقه مند به ساحل، استراحت و غذا می باشد.

 

اتاق جلسه هتل آپارتمان هیلتون دبی د واک

این هتل اتاق جلسه مجهزی را برای برگزاری جلسات حرفه ای میهمانان آماده کرده است. میهمانان می توانند جلسات حرفه ای و مدرنی را در این اتاق جلسه برگزار نمایند. از امکانات این هتل می توان به اجاره تجهیزات صوتی / تصویری، مرکز تجاری، فکس، دستگاه فتو کپی، پرینتر و خدمات منشی گری اشاره نمود.

 

رستوران های هتل آپارتمان دبی دی واک

اکسیس لابی لانگ AXIS LOBBY LOUNGE

کافه اکسی چای/قهوه، نوشیدنی های مخصوص، شیرینی و اسنک های خوش طعمی برای میهمانان سرو می نماید.

رستوران برایس BICE RISTORANTE

غذا های ایتالیایی را در فضایی زیبا و ظریف سرو می نمایند. میهمانان می توانند غذا های خوش طعمی را میل نمایند که توسط تیم حاذق آماده می شوند. همچنین میهمان ها می توانند از نوع روغن زیتون موجود در این رستوران بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب نمایند.

کافه بایس اسکای BICE SKY

این کافه با طراحی شیک و ظریف  در طبقه 10 هتل واقع شده و با چشم انداز زیبایی از جمیرا پالم و خلیج فارس پذیرای میهمانان خواهد بود. میهمانان می توانند انواع نوشیدنی ها را در این کافه میل نمایند.

رستوران کریو CRAVE

با غذا های مدیترانه ای و طراحی ظریف و شیک پذیرای میهمانان می باشد. میهمانان می توانند در این رستوران خانوادگی پاستا، پیتزا و سالاد سفارش دهند. برای کوردکان نیز فعالیت های با مزه ای فراهم شده است.

رستوران هارتیسان  HARTISAN

ارائه دهنده منو صبحانه خوش طعم و متنوع که به میهمانان شانس انتخاب انواع غذا ها را می دهد.

کافه پیور اسکای لانگ اند داینینگ PURE SKY LOUNGE & DINING

این رستوران با نمای زیبایی از خلیج فارس بر روی پشت بام واقع شده و مناسب برای گپ های دوستانه همراه با صرف نوشیدنی می باشد. میهمانان می توانند دسر های خوش طعمی را در کافه پیور میل نمایند.

کافه د گرپ اسکیپ THE GRAPE ESCAPE

در این رستوران کلاسیک میهمانان می توانند نوشیدنی به همراه پنیر های متفاوت را سفارش داده و میل نمایند.

رستوران ویو بریکر WAVEBREAKER

د رکنار ساحل واقع شده و غذا های گوشتی خوش طعمی را سرو می نماید. این رستوران دارای صفحه پلاسما است که میهمانان می توانند برنامه های ورزشی را در این صفحه تماشا نمایند.

 

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان / سرویس رفت و آمد فرودگاهی / اتاق های خانوادگی / پارکینگ رایگان / مرکز تناسب اندام / مرکز سلامتی و آبگرم / کافه / ساحل خصوصی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Studio

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved