هتل هیلتون بالی ریزورت بالی

بالی
hilton bali resort
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هیلتون بالی ریزورت بالی Hilton Bali Resort، در فاصله 6 دقیقه ای از ساحل و بر روی تپه ای که دارای چشم انداز زیبا از اقیانوش هند می باشد. واقع شده است. از امکانات این هتل می‌توان به 4 استخر روباز، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ رایگان و سرویس رفت و آمد رایگان به مجموعه و گالری بالی اشاره نمود.

اتاق های هتل هیلتون بالی مجهز به بالکن با چشم انداز زیبا از اقیانوس زیبا هند، تلویزیون صفحه تخت، چای/قهوه ساز و دستگاه پخش دی وی دی می‌باشند.

هتل برای میهمانان تور سافاری با سواری گرفتن از شتر را برای میهمانان فراهم می کند. مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، ماساژ در مرکز آبگرم جز دیگر خدماتی هستند که هتل برای میهمانان فراهم کرده است.

غذا های ایتالیایی، بالیلی، ژاپنی و اروپایی در رستوران های هتل سرو می شود. میهمانان همچنین می توانند نوشیدنی‌های مخصوص را در کافه‌های هتل میل کنند.

مرکز سلامتی و آبگرم هتل بالی ریزورت بالی

در این مرکز آبگرم انواع روش های درمانی و ماساژ های متنوع برای میهمانان ارائه می شود. میهمانان می توانند آرامش بی‌نظیری را به دور از تنش های روزانه در این مرکز آبگرم تجربه نمایند.

رستوران های هتل بالی ریزورت بالی

کافه برازیا دِس سلِبریت BRASSERIE DES CELEBRITES

در لابی هتل واقع شده و هر روزه صبحانه های خوش‌طعم به صورت سلف سرویس برای میهمانان ارائه می دهد. میهمانان می توانند از منو این کافه غذاهای آسیایی را سفارش دهند. این کافه دارای دو فضا باز و سرپوشیده می باشد.

کافه دلیکاتسن DELICATESSEN

در لابی هتل واقع شده و شیرینی، کیک و نوشیدنی‌های گرم را در فضایی شیک برای میهمانان سرو می‌کند.

رستوران لاترازا LA TERRAZZA

غذا های ایتالیایی خوش‌طعمی را در فضایی شیک با چشم انداز زیبا از باغ و اقیانوس سرو می‌نماید.

کافه پاون بالی رستو PAON BALI RESTO

غذا های محلی تایلندی را در دو فضا سرپوشیده و باز برای میهمانان سرو می نماید. در این رستوران نوشیدنی های مخصوص نیز برای میهمانان سرو می شود.

رستوران شیکی جپنیز SHIKI JAPANESE RESTAURANT

در طبقه لابی واقع شده و غذا هایی از قبیل سوشی یا ساشامی را برای میهمانان سرو می کنند. این رستوران دارای دو فضا سرپوشیده و باز می‌باشد. میهمانان غذا های ژاپنی خوش‌طعمی را در رستوران شیکی جپنیز میل خواهند نمود.

رستوران شور THE SHORE RESTAURANT

شور غذا های آسیایی و بین المللی خوش‌طعمی برای میهمانان خود سرو می نماید. این رستوران گنجایش 210 نفر را داشته و با چشم انداز زیبا از ساحل پذیرای میهمانان می باشد.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    اتاق های خانوادگی    استخر روباز    مرکز تناسب اندام مجهز   رستوران   مرکز سلامتی و آبگرم   کافه    ساحل 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved