هتل هالیدی این پاتایا

پاتایا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هالیدی این پاتایا Holiday Inn Pattaya، در نزدیکی ساحل واقع شده و دارای 567 اتاق و سوئیت با بالکن های خصوصی می باشد. از امکانات این هتل می توان به سرو صبحانه به صوت روزانه، کافه، 4 استخر روباز و مرکز تناسب اندام اشاره نمود.

هتل هالیدی این پاتایا 1/5 ساعت با فرودگاه بین المللی سوورنابوهامی فاصله دارد. از سرگرمی های هتل نیز می توان به بازی گلف، گشت و گذار در جزیره های اطراف و ورزش های آبی اشاره کرد. این هتل در  فاصله چند قدمی مرکز فستیوال ساحل پاتایا و در 4 کیلومتری شراین آف تروث واقع شده است.

تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون های صفحه تخت، حمام خصوصی، سشوار، مینی بار، چای/قهوه ساز و روم سرویس می باشد.

در این هتل تسهیلاتی برای خانواده ها ارائه شده است که شامل اتاق های خانوادگی و باشگاه کودکان می باشد. مرکز آبگرم تی تری (Tea Tree Spa)، اینترنت بی سیم رایگان، تسهیلات برای بانوان و تیم آشپز حرفه ای از دیگر خدمات این هتل می باشند.

رستوران های هتل غذا های آسیایی را در فضا باز و سرپوشیده برای میهمانان سرو می کنند. میهمانان می توانند غذا ها و توشیدنی های متنوعی را در رستوان ها و کافه های های هتل هالیدی این، سفارش داده و میل نمایند.

مرکز آبگرم هتل هالیدی این پاتایا

میهمانان می توانند در این مرکز آبگرم به آرامش رسیده و از انواع ماساژ های متنوع و روش های درمانی که در این هتل ارائه می شود لذت ببرند.

مرکز تناسب اندام هتل هالیدی این پاتایا

در این مرکز تناسب اندام انواع تجهیزات لازم برای تمرین کردن وجود دارد میهمانان می توانند از تمرین کردن  در این مرکز تناسب اندام لوکس لذت ببرند.

رستوران های هتل هالیدی این پاتایا

کافه جی Café G

دارای چشم انداز زیبایی از پاتایا بی بوده صبحانه های فوق العاده همراه با نوشیدنی های سرد و گرم تازه را برای میهمانان سرو می کند.  در این کافه قبل از ساعت 12 منو کودکان وجود دارد.

کافه فلو Flow Cafe

میهمانان می توانند از این رستوران میان وعده ها، نوشیدنی های سرد و گرم و انواع تنقلات را سفارش داده و میل کنند.

ترازو Terrazzo

میهمانان می توانند در این رستوران انواع غذا های ایتالیایی خوش طعم را میل کنند. در این رستوران تلویزیون نیز وجود دارد تا میهمانان هنگام صرف غذا از برنامه های متنوع تلویزیونی لذت ببرند.

از دیگر رستوران ها و کافه های این هتل می توان به کافه هاوانا، است کوست کیتچن و اسپلش اشاره کرد.

امکانت محبوب هتل

استخر شنا     اینترنت بی سیم رایگان     استخر روباز    پارکینگ رایگان    سرویس  رفت و آمد فرودگاهی مرکز تناسب اندام  کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Ocean View Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Superior Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Superior Room with Ocean View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Executive Club Room with Ocean View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های پاتایا

 
© 2018 , All Right Reserved