هتل هالیدی این ماسکوفسکیه واروتا سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل هالیدی این ماسکوفسکیه واروتا سنت پترزبورگ، Holiday Inn St. Petersburg Moskovskye Vorota، اقامتگاه 4 ستاره ای است که به اندازه ی 3 دقیقه پیاده روی با ایستگاه مترو ی ماسکوفسکیه واروتا و 4 ایستگاه مترو با مرکز شهر سنت پترزبورگ فاصله دارد.

اتاق های هتل هالیدی این ماسکوفسکیه واروتا بزرگ و مدرن هستند و شامل تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا ی مطبوع و فضا های نشیمن راحت می شوند. کف سرویس بهداشتی اتاق ها به سرویس گرمایشی مجهز بوده و در برخی از اتاق ها بشقاب رایگان میوه قرار داده شده است.

2 کافه و 2 رستوران در هتل هالیدی این ماسکوفسکیه واروتا قرار گرفته اند. رستوران میلانو صبحانه ی سلف سرویس مغذی و انواع غذا های اروپایی را برای وعده های نهار و شام ارائه می دهد.

یک خودپرداز در مجموعه ی هتل هالیدی این ماسکوفسکیه واروتا وجود دارد. هتل دسترسی رایگان به اینترنت بیسیم را برای مهمانانش فراهم کرده است. پرسنل خونگرم هتل هالیدی این ماسکوفسکیه واروتا به زبان انگلیسی مسلط هستند و به صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به شما می باشند.

با یک پیاده روی کوتاه می توانید از هتل هالیدی این ماسکوفسکیه واروتا به موسکوفسکی پراسپکت بروید. فرودگاه تنها به اندازه ی یک سواری 20 دقیقه ای با هتل فاصله دارد.

منطقه ی موسکوفسکی برای مسافران علاقه مند به بنا های تاریخی، قدم زدن در کنار رودخانه و گشت و گذار، انتخاب مناسبی است.

 

خدمات و تسهیلات هتل هالیدی این ماسکوفسکیه واروتا سنت پترزبورگ

کافه ی شبانه، تراس روی پشت بام، بدنسازی، مرکز تجاری 24 ساعته، سرویس پیکاپ از ایستگاه قطار، چای/قهوه در بخش های عمومی، نظافت روزانه، ایستگاه کامپیوتر، گهواره ی رایگان، زمین بازی، تختخواب اضافه/تا شو ( شامل اضافه بها )، فضا ی نشیمن مجزا، استند میانوعده، خدمات اتاق ( در ساعاتی مشخص )، 21 اتاق جلسه، مرکز کنفرانس، مساعدت در تهیه ی تور/بلیت، سرویس لباسشویی/خشکشویی، لوازم لباسشویی، آرایشگاه، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، پرسنل چند زبانه، بار بر، مینی بار، چای/قهوه ساز، حوله، اتو/تخته ی اتو کشی، منو ی بالش، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، میز، آب معدنی رایگان و گاوصندوق داخل اتاق.

 

غذا خوری در هتل هالیدی این ماسکوفسکیه واروتا سنت پترزبورگ

رستوران میلانو: این رستوران مکانی ایده آل برای گردهمایی های کاری یا دوستانه در هتل هالیدی این ماسکوفسکیه واروتا است. در تراس تابستانی میلانو و در چشم اندازی زیبا، منو ی کلاسیک و پاستا و پیتزا ی خانگی رستوران را امتحان کنید. نهار ایتالیایی رستوران میلانو را از دست ندهید.

استیک هاوس کوروفابار: فضا ی داخلی این رستوران مدرن است و پنجره های آن چشم اندازی زیبا ارائه می دهند. پرسنل خونگرم استیک هاوس با کیفیت ترین گوشت ها را برای شما به میزان دلخواهتان گریل می کنند. علاوه بر استیک، می توانید از صرف غذا های اروپایی، شرقی و روسی، و دسر های لذیذ در این رستوران لذت ببرید. یک اتاق بزرگ برای کودکان در استیک هاوس تدارک دیده شده است.

کافه لانژ: می توانید روی نمایشگر بزرگ این کافه ی هتل هالیدی این ماسکوفسکیه واروتا، مسابقات ورزشی را تماشا کنید و نوشیدنی و غذا میل نمایید.

 

تعداد اتاق ها: 557

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بیسیم رایگان    پارکینگ    کافه    رستوران ( سلف سرویس )    رستوران ( سفارشی )    تراس

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های سنت پترزبورگ

 
© 2018 , All Right Reserved