هتل هالیدی این شیشلی استانبول

استانبول - شیشلی
holiday inn istanbul sisli
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل هالیدی این شیشلی استانبول (Holiday Inn Istanbul - Sisli)، در چند قدمی تقسیم و نیشان تاشی (Nisantasi) واقع شده است. از امکانات این هتل می‌توان به سیستم تهویه هوا، حمام، مرکز آبگرم با روش‌های درمانی ارگانیک و اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی نقاط هتل اشاره نمود.         

تمامی اتاق های هتل مجهز به مبلمان چوبی تیره، صندلی راحتی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع، مینی بار و اتاق نشیمن می‌باشند.

رستوران دکو (Deco Restaurant) غذاهای محلی و بین المللی خوش طعم را در فضایی شیک برای میهمانان سرو می‌نماید. در کافه روی پشت بام نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌شود.

مرکز تناسب اندام، ماساژهای متنوع به همراه روش‌های درمانی (با هزینه اضافی) جز دیگر خدمات هتل ‌می‌باشند.

مرکز خرید جواهیر (Cevahir) به اندازه ی 500 متر، مرکز کنوانسیون و نمایشگاه استانبول به اندازه ی 2 کیلومتر و فرودگاه آتاتورک 19 کیلومتر با هتل فاصله دارند. ایستگاه متروبوس در نزدیکی هتل واقع شده که دسترسی به قسمتی از شهر را آسان می‌کند.

 

مرکز آبگرم هتل هالیدی این استانبول

در این مرکز آبگرم لوکس انواع خدمات ماساژ و روش های درمانی برای میهمانان ارائه می‌شود. میهمانان قادر خواهند بود زمان پر از آرامشی را به دور از تنش‌های روزانه در این مرکز تجربه نمایند. سونا، استخر و سنگ درمانی از خدمات مرکز آبگرم می باشند.

 

رستوران‌های هتل هالیدی این استانبول

رستوران دکو DECO RESTORAN

این رستوران محل مناسبی برای صرف صبحانه و میان وعده‌های خوش طعم است. میهمانان می‌توانند زمان پر از آرامشی را در این رستوران سپری نمایند.

کافه دکو DECO BAR

در این کافه نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌شود. میهمانان زمان مفرحی را در این کافه تجربه خواهند نمود.

کافه 206 - CAFE 206

در کافه 206  شیشلی‌های خوش طعم برای میهمانان سرو می‌شود.

 

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی‌سیم رایگان / سرویس رفت و آمد رایگان / استخر شنا / مرکز سلامتی و آبگرم / پارکینگ رایگان / استخر سرپوشیده / کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved