هتل نوسا دوا بیچ اند اسپا بالی

بالی
nusa dua beach hotel and spa
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل نوسا دوا بیچ اند اسپا بالی Nusa Dua Beach Hotel & Spa، در منطقه سرسبز با طبیعت گرمسیری واقع شده است. از امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به 3 استخر روباز، ساحل خصوصی، غواصی، کلاس‌های رقص و ایروبیک و اینترنت بی سیم رایگان اشاره نمود. این هتل دارای معماری خاص همانند کاخ‌های بالیایی ساخته شده است.

اتاق‌های هتل مجهز به مبلمان کامل، تراس یا بالکن با چشمانداز زیبا از طبیعت زیبای گرمسیری، تلویزیون با کانال‌های متنوع، چای/قهوه ساز و جعبه سپرده امانات می باشند.

زمین تنیس، اسکواش، مرکز تناسب اندام، ماهیگیری، غواصی، زمین بازی برای کودکان و اتاق بازی جز سرگرمی های هتل می باشند.

در رستوران ودانگ جاهی (Wedang Jahe) صبحانه‌های خوش طعمی به صورت سلف سرویس برای میهمانان سرو می نماید. رستوران راجا که برنده جایزه نیز می باشد غذا های محلی برای میهمانان سرو می کند. در دیگر رستوران های هتل غذا های ایتالیایی و آسیایی سرو می شود. میهمانان می توانند نوشیدنی های مخصوص را در کافه های هتل میل نمایند.

اتاق جلسه هتل نوسا دوا بیچ اند اسپا بالی

این اتاق جلسه مجهز به تمام امکانات صوتی و تصویری برای برگذاری جلسات حرفه‌ای در فضاهایی شیک و متنوع از لحاظ مساحتی می‌باشند.

مرکز آبگرم هتل نوسا دوا بیچ اند اسپا بالی

از خدماتی که در این مرکز آبگرم ارائه می‌شود می‌توان به جوانسازی، انواع ماساژ و روش‌های درمانی متنوع اشاره نمود. مرکز تناسب اندام، اتاق‌های ماساژ، اتاق‌های تکی یا اتاق‌های زوج، اتاق بخار، مرکز زیبایی، استخر‌های سرد و گرم سرپوشیده، استخر 25 متری در نزدیکی آبشار، سالن های خصوصی آبگرم، ویلا و کافه در مرکز آبگرم جز امکانات این مرکز محسوب می‌شوند. میهمانان می‌توانند در این مرکز از سرگرمی هایی مانند تنیس، اسکواش، بسکتبال و یوگا بهره‌مند شوند.

رستوران های هتل نوسا دوا بیچ اند اسپا بالی

رستوران تاماریند مدیترن برازرییه TAMARIND MEDITERRANEAN BRASSERIE

با چشم انداز زیبا از اقیانوس هند غذا‌های غربی و آسیایی را برای میهمانان سرو می کند. غذا‌‌های گوشتی که در این رستوران سرو می شود به صورت حلال ذبح شده اند.

رستوران راجاز بالینس RAJA'S BALINESE RESTAURANT

غذا‌های محلی خوش‌طعم در فضایی شیک و با دکوراسیون ظریف برای ممیهمانان سرو می گردد.

کافه لابی THE LOBBY

میهمانان می‌توانند نوشیدنی‌های مخصوص میل کرده و زمان مفرحی را در این کافه سپری نمایند.

از دیگر رستوران‌ها و کافه‌های هتل می‌توان به پول کافه (POOL CAFE )، کافه چِس بیچفرانت (CHESS BEACHFRONT CAFE ) و رستوران ماگورا آسین بیسترو (MAGURO ASIAN BISTRO) اشاره نمود که انواع نوشیدنی‌های مخصوص و غذا‌های متنوع ارائه می دهند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    ساحل    اینترنت بی سیم رایگان    سرویس رفت و آمد رایگان    اتاق های خانوادگی   مرکز تناسب اندام    کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved