هتل نورا بیچ ریزورت اند اسپا سامویی

ساموئی
nora beach resort and spa
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل نورا بیچ ریزورت اند اسپا سامویی Nora Beach Resort and Spa، در فاصله 5 دقیقه ای از ساحل چاونگ واقع شده و توسط طبیعت بکر گرمسیری احاطه شده است. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز، اینترنت بی سیم رایگان و کافه نزدیک استخر اشاره نمود.

تمامی اتاق های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، مینی بار حمام خصوصی با وان می باشند.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ساموئی 10 دقیقه و تا روستا معروف فیشر من تقریبا 5 کیلومتر می باشد. پارکینگ رایگان نیز در این هتل برای میهمانان فراهم شده است.

مساعدت های توری، مرکز تناسب اندام و مرکز سلامتی و آبگرم از دیگر خدمات هتل می باشد که زمان مفرحی را برای میهمانان رقم می زنند.

در رستوران های هتل غذا های محلی، بین المللی، غربی و دریایی برای میهمانان سرو می شود. میهمانان قادر خواهند بود نوشیدنی های مخصوص را در کافه های هتل میل نمایند.

مرکز آبگرم هتل نورا بوری ریزورت اند اسپا سامویی 

با استفاده از شیوه های مدرن، غربی و شرقی روش های درمانی که متخصصان برای میهمانان ارائه می دهند، استرس میهمانان را به طرز قابل توجهی کاهش داده و باعث حس آرامش بی نظیری در میهمانان می شود. در این مرکز آبگرم ماساژ های متنوع نیز برای میهمانان ارائه می شود.

رستوران های هتل نورا بوری ریزورت اند اسپا سامویی 

رستوران پرساتون Prasuthon Restaurant

میهمانان می توانند در این رستوران انواع غذا ها را سفارش داده و میل کنند. این رستوران با چشم انداز زیبایی از کران و دربا پذیرای میهمانان می باشد.

لابی لانگ Lobby Lounge

کافه رستوران لابی لانگ ارسال غذا برای میهمانانی که علاقه مند به صرف غذا در اتاق خود می باشند را دارد. میهمانان می توانند در این کافه رستوران نوشیدنی های سرد و گرم و انواع غذا های خوش طعم را میل کنند.

کافه پول  Café  The Pool

در کافه پول نوشیدنی های متنوع به همراه غذا های سبک برای میهمانان سرو می شود. این کافه چشم انداز زیبا از اقیانوس را دارد.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا      اینترنت بی سیم رایگان     استخر روباز   سرویس رفت و آمد رایگان     مرکز تناسب اندام مجهز   پارکینگ رایگان  کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ساموئی

 
© 2018 , All Right Reserved