هتل نوا پلازا کریستال استانبول

استانبول - تکسیم بیگلو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل نوا پلازا کریستال استانبول (Nova Plaza Crystal Hotel)، به اندازه ی یک پیاده روی کوتاه از میدان تکسیم فاصله دارد. یک استخر مرمر سرپوشیده و یک رستوران در این هتل 4 ستاره قرار گرفته اند. فاصله ی هتل کریستال از ایستگاه حمل و نقل فرودگاهی 100 متر است. منطقه ی نیشان تاشی در 1.5 کیلومتری هتل واقع شده است.

اتاق های هتل کریستال بزرگ هستند و شامل تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز و اینترنت بی سیم رایگان می شوند. دکوراسیون اتاق ها مدرن بوده و در تمامی آن ها یک مینی بار وجود دارد.

یک مرکز آبگرم مجهز در هتل کریستال قرار گرفته است و مهمانان می توانند پس از یک روز پرمشغله ی کاری یا سیاحتی از استخر سرپوشیده و سونا ی موجود در این مرکز بهره ببرند.

تعداد زیادی بوتیک، رستوران و کافه در اطراف هتل کریستال وجود دارند. تراموا ها و ایستگاه های اتوبوس واقع در نزدیکی هتل دسترسی آسان به دیگر بخش های استانبول را ممکن می سازند. مرکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل 1.1 کیلومتر با هتل کریستال فاصله دارند. کاخ دلمه باغچه در فاصله ی 18 دقیقه پیاده روی و برج گالاتا در فاصله ی 21 دقیقه پیاده روی از هتل قرار گرفته اند.

 

مرکز آبگرم هتل کریستال استانبول

مرکز آبگرم و سلامتی هتل کریستال شامل یک استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و اتاق های ماساژ می شود. از خدمات ارائه شده در این مرکز نهایت لذت را ببرید.

 

تعداد اتاق ها: 185

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / خدمات اتاق

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

COMFORT

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved