هتل نوا پلازا تکسیم اسکوئر استانبول

استانبول
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل نوا پلازا تکسیم اسکوئر استانبول (Nova Plaza Taksim Square)، به اندازه ی 50 متر با خیابان استقلال و میدان شلوغ تقسیم فاصله دارد. پذیرش و روم سرویس 24 ساعته هم چنین اتاق های بزرگ و مدرن جز امکانات این هتل می باشند.

اتاق های آکوستیک، کف اتاق پارکت و سنگ مرمر در حمام  همراه با دوش آب، سیستم تهویه هوا، تلویزیون هایLCD  همراه با کانال های متنوع جز خدماتی هستند که این هتل ارائه می دهد.

میهمانان می توانند بر طبق سلیقه خود انتخاب هایی از رستوران هایی که غذا های محلی و سنتی سرو می کنند تا رستوران هایی که غذا های بین المللی و کلاسیک سرو می نمایند داشته باشند. رستوران های محلی زیادی در اطراف هتل واقع شده می باشد که به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی می باشند.

مترو در 300 متری هتل پارک آل ماجد (Al Majed Park) توقف می کند. و سرویس دهی به شهر سلطان احمد را ارائه می کند. این هتل تا بسفر در کاباتاش 6 دقیقه (با ماشین) و با مرکز کنفرانس لوتفی کردار(Lutfi Kirdar) ، مرکز کنگره استانبول، سالن کنسرت رسیت ری (Resit Rey) 1/2 کیلومتر فاصله دارد.

 

رستوران هتل نوا پلازا تکسیم اسکوئر استانبول 

این رستوران گنجایش 40 نفر را داشته و انواع غذا های محلی و بین المللی را سرو می کند. غذا های این رستوران خوش طعم بوده و با مواد اولیه تازه تهیه می شوند.

 

امکانات محبوب این هتل

اینترنت بی سیم رایگان / سرویس رفت و آمد فرودگاهی / پارکینگ / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / رستوران / روم سرویس / کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved