هتل ناز سیتی تکسیم استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ناز سیتی تکسیم استانبول (Naz City Hotel Taksim)، که در منطقه ی تکسیم واقع شده است، مجهز به یک رستوران، کافه و اینترنت بی سیم رایگان در سراسر مجموعه ی هتل می باشد. یک مرکز آبگرم و یک استخر سرپوشیده نیز در هتل وجود دارند. مهمانان می توانند در رستوران هتل از صرف غذا های متنوع لذت ببرند. هتل ناز سیتی تکسیم در صورت تقاضا ی مهمانان در تمام طول روز سرویس حمل و نقل رایگان به تکسیم، عثمان بی، بیمارستان آجی بادم، بیمارستان مموریال، مرکز بین المللی نمایشگاه و کنگره ی لطفی کردار و مرکز کنگره ی استانبول ارائه می دهد.

اتاق های بزرگ و شیک هتل ناز سیتی تکسیم شامل یک تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا ی مطبوع می شوند. برخی از واحد ها برای شما فضای نشیمنی جهت استراحت پس از یک روز پر مشغله تدارک دیده اند. دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار در سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها موجود است.

سر آشپز های معروف رستوران منهتن (Manhattan Restaurant) غذا های این رستوران را با تازه ترین ترکیبات آماده می کنند.

مرکز آبگرم پاشا (Pasha Spa Centre) شامل یک حمام ترکی، سونا و سونا ی بخار می شود. یک استخر سرپوشیده و یک بدنسازی مجهز به دستگاه های مدرن نیز در مرکز آبگرم هتل ناز سیتی تکسیم وجود دارند.

هتل ناز سیتی تکسیم که در مرکزیت قرار گرفته، با منطقه ی خرید معروف نیشان تاشی 1.3 کیلومتر و با میدان تکسیم 750 متر فاصله دارد. منطقه ی سلطان احمد در 6 کیلومتری ناز سیتی تکسیم واقع شده و نزدیک ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه آتاتورک است که 20 کیلومتر با آن فاصله دارد. پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل موجود است.

هتل ناز سیتی تکسیم موقعیت مکانی ای استثنایی در قلب جاذبه های گردشگری استانبول دارد. می توانید با پیاده روی از هتل به معروف ترین مراکز خرید و گردشگری استانبول بروید.

 

مرکز آبگرم هتل ناز سیتی تکسیم استانبول

پرسنل با تجربه ی مرکز آبگرم هتل ناز سیتی تکسیم استانبول برای مهمانان گرامی این هتل لحظاتی پر از آرامش جسمی و ذهنی رقم خواهند زد. چه قصدتان از ورزش آغاز روز خود با شادابی باشد، چه کاهش استرس روزانه، باشگاه ورزشی هتل در اختیار شما خواهد بود. با لذت شنا کرده یا ورزش های ریتمیک انجام دهید تا سموم و فرسودگی روز را از بدن خود حذف کنید.

خدمات مرکز آبگرم شامل سونا، اتاق بخار، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، باشگاه  و اتاق می باشد.

 

غذا خوری در هتل ناز سیتی تکسیم استانبول

منو ی رستوران منهتن شامل غذا های بین المللی می شود. همه ی غذا های سرو شده در این رستوران تازه هستند و عمدتا توسط سر آشپز های محلی هتل آماده می شوند. هر یک از مهمانان می توانند غذا های با کیفیت محلی یا بین المللی را مطابق با ذائقه شان انتخاب کنند. همچنین منویی بی نظیر از غذا های گیاهخواری برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده است.

 

تعداد اتاق ها: 79

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / استخر سرپوشیده

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved