هتل ناره ایروان

ایروان
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ناره ایروان Nare Hotel، دارای امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم رایگان، تراس، سونا و سیستم تهویه هوا در اتاق‌ها می‌باشد. این هتل در منطقه ماراش ایروان واقع شده است.

تمامی اتاق‌ها با مبلمان کلاسیک چیده شده و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، حمام و رب دشامبر می‌باشند.

غذاهای اروپایی و محلی در کافه هتل با چشم انداز زیبا از شهر برای میهمانان سرو می‌شود. در تابستان نیز در کافه کنار استخر میان‌ وعده‌های سبک همراه با نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌شود.

سونا، استخر شنا روباز و بیلیارد جز امکانات تفریحی هتل می‌باشند که برای اوقات فراغت میهمانان فراهم شده‌اند.

فاصله هتل تا میدان جمهوری 5/6 کیلومتر و تا فرودگاه زوارتنوست 17 کیلومتر است.

مرکز آبگرم هتل ناره ایروان

در این مرکز آبگرم خدماتی از قبیل روش‌های درمانی، ماساژهای متنوع، مانیکور، رفلکسولوژی، سالن زیبایی، مراقبت‌های پوستی و ... برای میهمانان ارائه می‌شود. این مرکز آبگرم دارای کافه با چشم انداز زیبا نیز می‌باشد. میهمانان می‌توانند زمان پر از آرامشی را به دور از تنش‌های روزانه در این مرکز آبگرم تجربه نمایند.

رستوران‌های هتل ناره ایروان

رستوران د کوارتر دک The Quarterdeck

این رستوران با فضا راحت و چشم انداز حیرت انگیزی که دارد محل مناسبی برای آرامش و گذران وقت با دوستان است. غذاهای متنوع و خوش طعمی در این رستوران برای میهمانان سرو می‌شود.

کافه افترنون کریم تی Afternoon Cream Tea

در کافه افترنون انواع شیرینی‌های خانگی همراه با نوشیدنی های سرد و گرم برای میهمانان سرو می‌شود. فصل تابستان در این کافه نوشیدنی‌های مخصوص نیز برای میهمانان ارائه می‌شود.

رستوران چیلدرن داینینگ Children’s Dining

در این رستوران برای کودکان غذاهای خوش طعم و سالم در 3 پارت مختلف سرو می‌شود. کودکان زمان مفرحی را در این رستوران سپری خواهند نمود.

در داینیگ روم هتل نیز انواع غذاهای بین المللی و محلی برای میهمانان سرو می‌شود.

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی‌سیم رایگان    استخر شنا    سرویس رفت و آمد فرودگاهی     پارکینگ خصوصی رایگان   اتاق‌های خانوادگی    ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق‌ها    کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map

دیگر هتل های ایروان

 
© 2018 , All Right Reserved