هتل مونتین بانکوک

بانکوک
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مونتین بانکوک (The Montien Hotel) در سیلوم مرکزی واقع شده است و حدود 320 متر از ایستگاه MRT سام یان فاصله دارد. هتل مونتین توسط باغ های زیبا احاطه شده است و دارای یک استخر رو باز و کلوب می باشد.

جاذبه های محلی مانند مرکز خرید MBK و سیام پاراگون با هتل مونتین 1.5 کیلومتر فاصله دارند. هتل تا فرودگاه بین المللی سووارنابهومی 23 کیلومتر فاصله دارد.

اتاق ها در هتل مونتین بانکوک دارای مبلمان به سبک تایلندی ، نور ملایم ، تهویه هوا، تلویزیون کابلی و مینی بار می باشند. سرویس بهداشتی اختصاصی با تجهیزات وان و امکانات حمام موجود می باشد.

مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند و یا در کانتر تور، سفر های یک روزه ای ترتیب دهند. هتل همچنین ارائه دهنده ی مرکز تجاری و سرویس خشک شویی می باشد.

کافی شاپ 24 ساعته ی روئنتون ارائه دهنده ی غذاهای بین المللی و رستوران مونتی دارای منوی اروپایی الاکارت می باشند. گزینه های دیگر غذاخوری شامل غذاهای چینی، نانوایی و دو سالن دیگر می باشند.

بنگ راک یک انتخاب عالی برای مسافرانی که به مردم خونگرم و گشت و گذار علاقه مند هستند، می باشد.

تعداد اتاق های هتل: 475

امکانات محبوب: اینترنت رایگان، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، استخر زو باز، مرکز تناسب اندام، اتاق هایی که سیگار ممنوع می باشد، پارکینگ رایگان.

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بانکوک

 
© 2018 , All Right Reserved