هتل موزه اوچیسار

ترکیه
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل موزه اوچیسار، Museum Hotel، در منطقه ی اوچیسار ترکیه قرار دارد و با استفاده از خرابه های باستانی مرمت شده، ساخته شده است. اتاق های این هتل با اشیاء آنتیک قیمتی تزئین گشته اند و حسی ملموس از حضور در موزه ای زیبا را در شما ایجاد خواهند کرد. تراسِ هتل موزه چشم اندازی گسترده از دره دارد. استخر روباز گرمایشی هتل در تمام طول سال قابل استفاده است.

اتاق های هتل موزه در غار قرار گرفته اند یا از سنگ ساخته شده اند و به دره مشرف هستند. تهویه هوا ی مطبوع، اینترنت بیسیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، گاوصندوق و کتری برقی، از تسهیلات اتاق های هتل موزه به شمار می روند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها مجهز به جکوزی است.

صبحانه ی سلف سرویس هتل موزه از میوه ها و سبزیجات طبیعی پرورش داده شده در باغ اکولوژیک هتل تهیه می شود. رستوران سفارشی لیلا غذا های فراموش شده ی کاپادوکیایی و غذا های مدرن و کلاسیک ترکی را روی تراس خود سرو می کند. در صورت درخواست می توانید در کلاس های آشپزی شرکت کنید.

پارکینگ رایگان در مجموعه ی هتل موزه موجود است. مرکز اوچیسار در 8 کیلومتری و مرکز شهر نوشهیر در 30 کیلومتری هتل قرار گرفته اند. کانتر پذیرش 24 ساعته ی هتل موزه، هماهنگی های لازم جهت ارائه ی سرویس حمل و نقل برای فرودگاه کایسری، واقع در 50 کیلومتری هتل را با دریافت اضافه بها انجام می دهد.

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
 
© 2018 , All Right Reserved