هتل مرکور استانبول سیتی بسفروس

استانبول
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مرکور استانبول سیتی بسفروس (Mercure Istanbul City Bosphorus Hotel)، با رستوران هایی در پشت بام که دارای چشم انداز حیرت انگیز از شهر و پل بسفر هستند، پذیرای میهمانان می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به اینترنت بی سیم رایگان و تلویزیون های LCD می باشند.

سیستم تهویه هوا، طراحی داخلی شیک، چای/قهوه ساز، مینی بار و در بعضی از اتاق ها بالکن های شخصی جز امکاناتی می باشد که این هتل به میهمانان خود ارائه می کند.

رستوران هایی که در پشت بام این هتل وجود دارد غذا های خوش طعم بین المللی را سرو می نمایند. انواع مختلف سالاد، کباب ها، دسر و پیش غذا های عالی نیز جز غذا هایی هستن که این رستوران ارائه می دهد. هم چنین میهمانان می توانند از غذا های خانگی و کافه های این مکان نیز لذت ببرند.

این هتل امکاناتی مانند مرکز سلامتی، استخر سر پوشیده، سونا، مرکز سلامتی و ماساژ های متفاوت  را برای میهمانان فراهم کرده است.

مراکز خرید مترو سیتی و زورلو به اندازه ی 5 دقیقه سواری با هتل فاصله دارند. فرودگاه آتاتورک در 22 کیلومتری هتل واقع شده است.

 

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان / سرویس رفت و آمد فرودگاهی / مرکز سلامتی و آبگرم / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / استخر سرپوشیده / کافه                                                                                

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

CITY VIEW ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SEA VIEW ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved