هتل مرکور استانبول بومونتی

استانبول
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مرکور استانبول بومونتی (Mercure Istanbul Bomonti)، در قلب استانبول و بمونیتی واقع شده که چشم انداز زیبایی از شهر دارد. در تمام نقاط این هتل اینترنت بی سیم رایگان در دسترس میهمانان قرار می گیرد. از امکانات این هتل می توان به روم سرویس و مرکز آبگرم اشاره نمود. در مرکز آبگرم هتل اقدماتی از قبیل آروما تراپی، ماساژ های سوئدی، درمان رفلکسولوژی، ماساژ های تایلندی و ماساژ های بالی ارائه می شود.

اتاق های لوکس همراه با مبلمان مدرن، سیستم تهویه هوا و آکوستیک برای اتاق ها، میزکار، مینی بار، تلویزیون LCD با کانال های متنوع، چای/قهوه ساز، اب های معدنی که به صورت روزانه برای میهمانان فراهم می شود و جعبه سپرده ایمنی نیز جز امکانات ویژه هتل می باشند.

رستوران های هتل مرکور استانبول بومونتی غذا های بین المللی و محلی را با نوشیدنی های خاص سرو می نمایند. کافه رستورانی که در لابی واقع شده است غذا های خوش طعم با نوشیدنی های متنوع را ارائه می دهد.

میهمانان می توانند در حمام ترکی به ارامش رسیده و یا در مرکز ابگرم از خدماتی مانند  ماساژ های متفاوت و روش های درمانی که ارائه می شود لذت ببرند.

هتل مرکور استانبول بومونتی در نزدیکی بیشتر فروشگاه ها قرار گرفته است. فاصله هتل تا مرکز خرید ترامپ (Trump) 3 کیلومتر، تا مرکز خرید زورلو (Zorlu) 6 کیلومتر، مرکز خرید کانیون (Kanyon) 7 کیلومتر و تا خیابان نیشان تاشی (Nisantasi) فقظ یک کیلومتر فاصله دارد.  بیمارستان آمریکایی تا هتل تقریبا 1/6 کیلومتر، بیمارستان آجی بادم تکسیم (Acibadem Taksim) 2/1 کیلومتر فاصله دارند. فاصله هتل تا مرکز کنگره استانبول، سالن نمایشگاه و کنگره لطفی کردار15دقیقه ( پیاده) و تا ایستگاه مترو عثمان بی ( Osmanbey) 500 متر می باشد.در نزدیکی این هتل کلینیک های زیبایی، کافه و رستوران فراوانی واقع شده اند. 

 

رستوران  هتل مرکور استانبول بومونتی

رستوران دایموند DIAMOND

غذا های منحصر به فرد و خوش طعمی از سراسر جهان همراه با نوشیدنی های متنوع سرو می نمایند.

 

امکانات محبوب

اینترنت بی سیم رایگان / سرویس رفت و آمد فرودگاهی / مرکز سلامتی و تناسب اندام / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / استخر سرپوشیده / کافه

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUPERIOR ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Privilege Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Connecting Room, Superior,

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved