هتل مدر ریزورت آنتالیا

آنتالیا - کمر
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مدر ریزورت آنتالیا (Meder Resort Hotel)، به اندازه ی 7 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره در 800 متری دریا ی مدیترانه قرار گرفته است. اتاق هایی بزرگ با دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم و یک استخر روباز با تراس و تخت های حمام آفتاب، از جمله ی تسهیلات هتل مدر ریزورت به شمار می روند.

تمامی اتاق های هتل مدر ریزورت دارا ی تهویه هوا ی مطبوع، اثاثیه ی مدرن، بالکن و تلویزیون هستند.

یک کافه در مجاورت استخر و یک رستوران که غذا های ترکی و بین المللی سرو می کند در هتل مدر ریزورت وجود دارند. دسترسی به کافه های مرکز شهر کمر با پیاده روی امکان پذیر است.

مهمانان هتل مدر ریزورت می توانند از ماساژ های آرامش بخش و خدمات مراقبتی بدن بهره ببرند. همچنین یک استخر سرپوشیده، یک بدنسازی و یک اتاق بازی در هتل قرار گرفته اند.

روستا ی ساحلی بلدیبی به اندازه ی 20 دقیقه سواری از هتل مدر ریزورت فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا در 58 کیلومتری هتل قرار گرفته است. پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل مدر ریزورت موجود می باشد.

 

تسهیلات و خدمات هتل مدر ریزورت آنتالیا

2 رستوران، 2 استخر روباز، کلوب کودکان، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، 2 اتاق جلسه، گهواره ی رایگان، تختخواب تاشو/اضافه، یخچال، خدمات اتاق 24 ساعته، کافه ی ساحل، بخش های اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، وان و سشوار.

 

تعداد اتاق ها: 228

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / رستوران / استخر روباز / بدنسازی / پارکینگ رایگان

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved