هتل مجیک سان آنتالیا

آنتالیا
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مجیک سان آنتالیا (Magic Sun Hotel)، به اندازه ی 3 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 4 ستاره در منطقه ی بلدیبی (Beldibi Area) و در 100 متری ساحل واقع شده است. ساحل خصوصی، استخر روباز و اتاق های مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون و بالکن، از جمله ی تسهیلات هتل مجیک سان به شمار می روند.

سرویس بهداشتی خصوصی اتاق های هتل مجیک سان شامل سشوار می شود. یک یخچال در تمامی اتاق ها وجود دارد.

هر روز در هتل مجیک سان صبحانه ی سلف سرویس ارائه می شود. رستوران های سفارشی و سلف سرویس هتل غذا های ترکی و بین المللی سرو می کنند. می توانید در کافه ی لابی و کافه ی میانوعده، از صرف نوشیدنی های سرد و گرم لذت ببرید.

سونا، حمام ترکی، بدنسازی و سرویس ماساژ، از جمله ی تسهیلات مرکز آبگرم هتل مجیک سان هستند. خدمات اتاق در هتل ارائه می شوند.

ساحل معروف جیرالی (Cirali beach) در فاصله ی 1 ساعت سواری از هتل مجیک سان قرار گرفته است. شهر باستانی (Lycian City Phaselis) فاسلیس 30 کیلومتر و فرودگاه آنتالیا کمتر از 40 کیلومتر با هتل فاصله دارند.

 

سرگرمی در هتل مجیک سان آنتالیا

شادی، انرژی و راحتی را در هتل مجیک سان تجربه کنید. در ساحل بی نظیر هتل از انواع ورزش های آبی لذت ببرید. تخت های حمام آفتاب، حوله و سایه بان به صورت رایگان در ساحل هتل مجیک سان ارائه می شوند. علاوه بر این ها، می توانید بدون پرداخت هزینه از سرویس هایی نظیر تنیس روی میز، دارت، بدنسازی، حمام ترکی و سونا استفاده کنید. مهمانان هتل مجیک سان این امکان را دارند که در ساحل هتل به صورت رایگان در ورزش ایروبیک مشارکت داشته باشند.

از آنجاییکه تیم سرگرمی هتل مجیک سان برنامه های تفریحی متنوعی را برای کودکان 6 الی 12 ساله ترتیب داده است، مهمانان گرامی می توانند با آرامش خاطر از جانب فرزندان خود به تفریح بپردازند. مهمانان کوچک هتل مجیک سان هنگام بازی در زمین بازی و لذت بردن از برنامه های مینی کلوب، علاوه بر تفریح، چیز های زیادی را فرا می گیرند.

سرویس هایی مانند بیلیارد، خدمات اتاق، پزشک، فکس، خشکشویی/لباسشویی، مینی بار، اتو کشی، آرایشگاه، کرایه ی اتومبیل و ورزش های آبی، شامل اضافه بها هستند.

 

مرکز آبگرم هتل مجیک سان آنتالیا

در مرکز آبگرم هتل مجیک سان، احساسی بی نظیر از جوانی و شادابی را به جسم و روح خود هدیه دهید. استفاده از حمام، سونا و خدمات ماساژ این مرکز استرس و انرژی های منفی شما را از بین می برد. روز خود را با ورزش در بدنسازی هتل مجیک سان آغاز کنید. بهترین راه برای سم زدایی از بدن، تعریق در سونا است. با ماساژ های ارائه شده در مرکز آبگرم هتل مجیک سان، از تعطیلات خود در آنتالیا لذتی دو چندان ببرید.

 

غذا خوری در هتل مجیک سان آنتالیا

سر آشپزان متخصص و پرسنل حرفه ای هتل مجیک سان بهترین غذا ها و نوشیدنی ها را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهند. علاوه بر صبحانه، نهار و شام، می توانید از صرف انواع میانوعده ها در کافه ی استخر، کافه ایمپورتِد و کافه ی شبانه ی هتل مجیک سان، لذت ببرید.

 

تعداد اتاق ها: 175

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ رایگان / کافه / رستوران (سلف سرویس) / مرکز آبگرم و سلامتی / ساحل خصوصی

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

Standart Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved