هتل متروپولیتن تکسیم استانبول

استانبول - تکسیم
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل متروپولیتن تکسیم استانبول (Metropolitan Hotels Taksim)، در قلب منطقه ی تکسیم قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره مجهز به اینترنت بی سیم رایگان است. ایستگاه مترو ی تکسیم که در 550 متری متروپولیتن تکسیم واقع شده، دسترسی آسان به بسیاری از بخش های استانبول، از جمله مناطق سلطان احمد و نیشان تاشی را ممکن می سازد. هتل دقیقا در مقابل بیمارستان آجی بادم تکسیم قرار دارد.

هتل متروپولیتن تکسیم اتاق هایی لوکس دارد و اتاق های جلسه ی آن با رنگ های روشن تزئین گشته اند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه هوا ی مطبوع، کتری و مینی بار هستند. سرویس بهداشتی مرمرین اتاق ها دارا ی محفظه ی حمام شیشه ای و سشوار است.

رستوران تِرکوئیز (Turquoise Restuarant) منویی مفصل از غذا های ترکی و بین المللی را برای نهار و شام ارائه می دهد. می توانید در بالکن کافه تارچین (Tarçın Cafe) میانوعده و نوشیدنی های تازه میل کنید.

لابی هتل متروپولیتن تکسیم در نگاه اول باغ سرپوشیده ی زمستانی ای را به یاد شما می آورد؛ در محیط بزرگ و آرام لابی که با عناصر لوکس مرمرین و آهنی تزئین شده است از مهمانان هتل با میانوعده های لذیذ و میوه های تازه پذیرایی می شود. کانتر پذیرش شبانه روزی متروپولیتن تکسیم پاسخگو ی انواع درخواست ها از جمله کرایه ی اتومبیل و ارائه ی پیشنهادات در مورد بهترین مکان های گردشگری استانبول به مهمانان خواهد بود.

با 5 دقیقه پیاده روی می توانید از هتل متروپولیتن تکسیم به میدان تکسیم برسید. مرکز خرید دمیرورن به اندازه ی 13 دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارد. مرکز خرید جواهر در 3.5 کیلومتری هتل قرار گرفته و با مترو به آسانی قابل دسترسی است. مهمانان می توانند از خرید در منطقه ی پر شور و نشاط نیشان تاشی، واقع در 1.5 کیلومتری هتل متروپولیتن تکسیم لذت ببرند. استادیوم وودافون آرنا و کاخ دلمه باغچه به اندازه ی یک سواری 6 دقیقه ای از هتل قرار گرفته اند. فاصله ی بین بندر کشتی کاباتاش و متروپولیتن تکسیم 1.7 کیلومتر است و مهمانان می توانند از طریق این بندر به جزایر پرنس بروند. خطوط فونیکولار دسترسی آسان به این بندر را میسر می سازند. منطقه ی تاریخی سلطان احمد 6 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل متروپولیتن تکسیم با معماری ساده و لوکس، پرسنل خونگرم و حرفه ای و کیفیت بالا ی خدماتش، تجربه ی اقامتی بی همتا را برای مهمانان گرامی خود فراهم می کند.

 

خدمات و تسهیلات هتل متروپولیتن تکسیم استانبول

کرایه ی اتومبیل، خدمات اتاق 24 ساعته، مینی بار، سرویس لباسشویی/خشکشویی/اتو کشی، تحویل گل، پزشک، سرویس های پست، تلگراف، تلفن، تاکسی، خیاط، تحویل روزنامه به اتاق، چای و قهوه در اتاق، مرکز تجاری 24 ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، چای/قهوه در بخش های عمومی، نظافت روزانه، پرسنل چند زبانه، گهواره ی رایگان، سشوار، 3 اتاق جلسه، سرویس های راهنما، بار بر، مساعدت در تهیه ی تور و بلیط، آب معدنی رایگان، تخت کودک، گاوصندوق، مسجد، فکس، فتوکپی، سرویس های بار، سرویس بیدارباش و روزنامه در لابی.

توجه: برخی از سرویس های ذکر شده شامل اضافه بها می باشند.

 

غذا خوری در هتل متروپولیتن تکسیم استانبول

می توانید در رستوران و کافه ی هتل متروپولیتن تکسیم اوقاتی خوش را سپری کرده و طعم بی نظیر غذا های ترکی و بین المللی را در محیطی عالی امتحان کنید.

رستوران ترکوئیز: منو هایی مغذی از غذا های ترکی و بین المللی در این رستوران ارائه می شوند. می توانید در ساعات نهار یا شام از طعم لذیذ غذا های تهیه شده توسط آشپز های حرفه ای ترکوئیز در محیطی راحت و رمانتیک با معماری مدرن استانبول لذت ببرید.

کافه تارچین: این کافه دارا ی یک بالکن است و نوشیدنی و غذا های سبک سرو می کند.

 

تعداد اتاق ها: 82

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / خدمات اتاق / تسهیلات مخصوص مهمانان دارا ی معلولیت

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved