هتل مای بید استانبول

استانبول
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مای بید استانبول (My Bade Hotel)، به اندازه ی 400 متر با مرکز خرید جواهیر فاصله دارد. هتل مای بید دارای اتاق های بزرگ با طراحی ظریف بوده و مبلمان کامل و شیکی را در خود جای داده است.

سیستم تهویه هوا، تلویزیون های LCD با کانال های متنوع، سالن نشیمن، مینی بار، جعبه سپرده امانات، چای/قهوه ساز، حمام های شخصی و  سشوار جز خدمات این هتل می باشند.

صبحانه کامل و شاهانه با 80 نوع متفاوت که هر روز به صورت سلف سرویس برای میهمانان ارائه می شود. کافه هتل، اسنک های سریع و نوشیدنی های متفاوت را برای میهمانان سرو می نماید. در اطراف هتل مای بید مراکز خرید، کافه و رستوران های زیادی وجود دارد.

اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، پذیرش و روم سرویس 24 ساعته و متصدی جامه شویی و اتو لباس ها و انجام خدمات شخصی نیز جز خدمات هتل می باشند.

هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک (Ataturk) 21 کیلومتر فاصله داشته که سرویس رایگان فرودگاهی می تواند رفت و آمد میهمانان را پشتیبانی کند.

 

اتاق جلسه هتل مای بید استانبول

یکی از بهترین آدرس ها برای برگزارزی جلسات در استانبول اتاق جلسه این هتل می باشد. این سالن جلسه گنجایش 180 نفر را دارد. تیم حاذقی برای کمک به برگزاری کنفرانس های حرفه ای در این سالن و جود دارد. صندلی های قابل تنظیم، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، میکروفون، پروژکتورهای سرپوشیده، سیستم کنفرانس ماهواره ای، پروژکتورهای اسلاید، سیستم کنفرانس ویدیویی جز خدمات این اتاق جلسه می باشند.

 

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی سیم رایگان / سرویس رفت و آمد فرودگاهی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / روم سرویس / کافه 

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved