هتل ماندرین سنتر پوینت بانکوک

بانکوک
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ماندرین سنتر پوینت بانکوکMandarin Hotel Managed by Centre Point ، تا ایستگاه مترو یان مرت (Yan MRT) 5 دقیقه ( پیاده) فاصله دارد. این هتل  اتاق های لوکس. مرکز تناسب اندام، اینتذنت بی سیم رایگان، استخر و مساعدت های توری را برای میهمانان فراهم می کند.

فاصله این هتل تا وات ها لام پانگ (Wat Hua Lam Phong) و مرکز مرکز خرید (MBK ) 5 دقیقه (ماشین)، تا ایستگاه قطار هوآ لمپ پوگ (Hua Lam Pong Railway Station) و ایستگاه متروی هوآ لمپ پوگ (Hua Lam Pong MRT Subway Station) 15 دقیقه ( با ماشین) می باشد.

اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال، مایکروویو، نشیمن، جعبه سپرده امانات، هوله و وسایل آرایش رایگان می باشد.

پذیرش 24 ساعته همراه با تبادل ارز و خدمات خشک شویی، هم چنین پارکینگ عمومی رایگان که در نزدیکی هتل قرار دارد از خدمات این هتل می باشند.

در رستوران های این هتل غذا های تایلندی، کره ای و بین المللی خوش طعمی برای میهمانان سرو می گردد.

مرکز آبگرم هتل ماندرین سنتر پوینت بانکوک   

این مرکز آبگرم  در سال 1998 افتتاح شده و مکان مناسبی برای جوانسازی و به آرامش رسیدن میهمانان بوده و با رنگ ها در تناژ خاکستری و با گل های رنگی تزیین شده است که یک محیط شیک و ارام را برای میهمانان تهیه کرده است. در این مرکز آبگرم تراپیست و ماساژور های حرفه ای آماده خدمت به میهمانان می باشند. 

مرکز تناسب اندام هتل ماندرین سنتر پوینت بانکوک   

این مرکز تناسب اندام دارای تمام تجهیزات ورزشی ، محل تمرین برای اروبیک ، آینه سراسری و بزرگ، رختکن جداگانه برای خانوم ها و آقایان، هوله، حمام و دوش و  سشوار می باشد. میهمانان می توانند از ساعت 6 صبح تا 10 شب به این باشگاه مراجعه نمایند. 

استخر روباز هتل ماندرین سنتر پوینت بانکوک   

این استخر 12 متری با تخت هایی برای آفتاب گرفتن احاطه شده است، و خدمات دهی از قبیل نوشیدنی و اسنک برای میهمانان را نیز ارائه می دهد.

رستوران های هتل ماندرین سنتر پوینت بانکوک   

رستوران کرا لانگ KRUA LUANG RESTAURANT

این رستوران منو گسترده ای برای غذا های محلی و بین المللی ارائه داده و غذا ها  را به صورت سلف سرویس برای میهمانان سرو می کند.

رستوران رودچانا RODCHANA RESTAURANT

این رستوران با 320 صندلی فقط صبحانه سرو می کند. میهمانان می توانند صبحانه مورد علاقه خود را از منو گسترده ای که رودچانا ارائه می کند انتخاب نمایند.  

امکانات محبوب این هتل

اینترنت بی سیم رایگان    سرویس رفت و امد فرودگاهی    استخر روباز    مرکز تناسب اندام    اتاق غیر سیگاری ها    مرکز ابگرم و سلامتی    

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Deluxe ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بانکوک

 
© 2018 , All Right Reserved