هتل ماریوت مارکیس کوئینز پارک بانکوک

بانکوک
bangkok marriott marquis queen’s park
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ماریوت مارکیس کوئینز پارک بانکوک Bangkok Marriott Marquis Queen’s Park، در مرکز شهر بانکوک واقع شده و دسترسی عالی به جاذبه های این شهر را دارد. این هتل دارای 1360 اتاق و سوئیت می باشد. از امکانات هتل می توان به استخر شنا، اتاق جلسه وکنفرانس مجهز، اینترنت بی سیم رایگان در تمامی نقاط  هتل اشاره نمود.

تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال های بین المللی، مینی بار، میز کار، حمام خصوصی با دوش و وان حمام، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان می باشند. آب آشامیدنی نیز در این هتل در دسترس می باشد.

مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم، پذیرش 24 ساعته، دربان و پارکینگ رایگان از دیگر خدماتی است که هتل مارکیس کوئینز پارک برای میهمانان ارائه می دهد.

رستوران های متعددی در هتل وجود دارد که انواع غذا های محلی تایلندی، بین المللی، چینی و ژاپنی خوش طعم را در فضایی مدرن و با چشم انداز زیبا برای میهمانان سرو می کنند. در کافه های هتل نیز انواع نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان ارائه می شود.

فاصله هتل ماریوت مارکیس کوئینز پارک تا ایستگاه قطار هوایی فرام فانگ (Phrom Phong) و فروشگاه های متعدد در خیابان EM 10 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه بین المللی سوورنا بوهمی در فاصله 40 دقیقه ای هتل واقع شده است.

مرکز آب گرم کوان (Quan) هتل ماریوت مارکیس کوئینز

میهمانان می توانند از پکیج هایی که در این مرکز ابگرم ارائه می شود لذت ببرند در این پکیج ها انواع روش های درمانی تایلندی، جوانسازی و برای میهمانان ارائه می شود. از خدمات این مرکز آبگرم می توان به ماساژ برای زوج ها، حمام پا، خدمات برای آقایان، کلاس های تناسب اندام، روش های درمانی برای محافظت از مو، حمام تراپی و ماساژ های متنوع اشاره نمود.

رستوران های هتل ماریوت مارکیس کوئینز

گافه رستوران گوجی کیچن Goji Kitchen

میهمانان می توانند در این رستوران تمام وعده های غذایی صبحانه، نهار و شام را میل نمایند. در این کافه رستوران علاوه بر غذا های خوش طعم نوشیدنی های مخصوص نیز برای میهمانان سرو می شود.

کافه لابی لانگ The Lobby Lounge

محل مناسبی برای جمع های خانوادگی و ملاقات های دوستانه می باشد. در این کافه انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو می شود.

رستوران چینی پاگودا Pagoda Chinese Restaurant

این رستوران 5 ستاره با سرآشپز حرفه ای خود که برنده چند دوره برای بهترین سرآشپز می باشد غذا های خوش طعم چینی را در فضایی لوکس و سرویس دهی عالی برای میهمانان سرو می نماید.

کافه لابی لانگ The Lobby Lounge

مکان مناسبی برای جمع های خانوادگی بوده و نوشیدنی های گرم و سرد و هم چنین نوشیدنی های مخصوص را برای میهمانان سرو می نماید.

رستوران سیام تی Siam Tea Room

در این رستوران غذا های خوش طعم سنتی تایلندی همراه با شیرینی های خوش طعم برای میهمانان سرو می شود.

از دیگر رستوران های هتل می توان به سوبا فکتری (Soba Factory)، کافه رستوران اکیرا بک (Akira Back Restaurant And Bar)، کافه آ A Café ))، کافه آ روف تاپ (Rooftop A Café ) اشاره کرد که انواع غذا های محلی، بین المللی را همرا با نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو کرده و زمان مفرحی را برایشان رقم می زند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا     اینترنت بی سیم رایگان     سرویس رفت و آمد رایگان     اتاق غیر سیگاری ها    مرکز تناسب اندام مجهز    پارکینگ رایگان    کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بانکوک

 
© 2018 , All Right Reserved