هتل مارینا وارنا

وارنا
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مارینا وارنا، Marina Hotel، بخشی از مجموعه سانی دی ریزورت در وارنا می باشد. این هتل 4 ستاره در ساحلی آرام و زیبا واقع شده است و دارای چشم اندازی بی نظیر و خارق العاده از دریای سیاه می باشد.

از قدم زدن بر روی ماسه ها، زیر نور آفتاب در کنار دریا نهایت بهره و لذت را ببرید. کافه ها و رستوران های این هتل محیطی گرم و دوستانه دارد. هتل مارینا وارنا شامل یک کافه و 2 استخر می باشد.

سمینار و کنفرانس ها در مجموعه سالن های هتل برگزار می شوند. سالن کنفرانس ها شامل سالن اصلی به همراه 3 سالن با ظرفیت های 200، 50 و 16 نفر هستند.

در مرکز آبگرم هتل مارینا وارنا استرس های خود را از بین ببرید و پس از دریافت انواع خدمات مراقبتی بدن به استراحت بپردازید.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل مارینا وارنا

به کمک مرکز آبگرم و سلامتی هتل مارینا وارنا نگرانی ها و مشغله های روزانه ی خود را کنار بگذارید و با دریافت ماساژ و خدمات مراقبتی به بدن خود شادابی و طراوت ببخشید. سونا، ترموتراپی، الکترو تراپی، رفلکسولوژی و حمام از دیگر تسهیلاتی است که در مرکز آبگرم و سلامتی موجود است.

 

خدمات و تسهیلات هتل مارینا وارنا

ساحل خصوصی، تراس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سالن ماساژ ( شامل اضافه بها )، مرکز آبگرم و سلامتی ( شامل اضافه بها )، سونا ( شامل اضافه بها )،  تنیس روی میز، زمین تنیس، کافه، رستوران، اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، انبار بار، تبدیل ارز، کانتر پذیرش 24 ساعته، زمین بازی کودکان، خدمات نظافتی روزانه، خشکشویی/ اتوشویی ( شامل اضافه بها )،  فکس/فتوکپی ( شامل اضافه بها )، تهویه هوای مطبوع، کرایه ی اتومبیل، صندوق امانات ( شامل اضافه بها )،  روزنامه ( شامل اضافه بها ) و پرسنل چند زبانه.

 

تعداد اتاق ها: 200

محبوب ترین امکانات هتل:

 پارکینگ رایگان    ساحل خصوصی    اینترنت بیسیم رایگان    استخر روباز    رستوران    مرکز آبگرم و سلامتی 

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map

دیگر هتل های وارنا

 
© 2018 , All Right Reserved