هتل مارمارا پرا استانبول

استانبول
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل مارمارا پرا استانبول (The Marmara Pera)، در منطقه ی شیک و امروزی بی اوغلو، که محل تلاقی تاریخ باستانی با زندگی مدرن است، قرار دارد. این هتل 4 ستاره ی زیبا شامل تراسی مشرف به خیابان های پر جنب و جوش استانبول می شود. منطقه ی هتل مارمارا پرا به سبب فرهنگ محلی، خرید و سرگرمی، و رستوران های بی نظیرش که غذا های ترکی و بین المللی سرو می کنند، معروف است. خیابان استقلال و مرکز خرید دمیرورن در چند قدمی هتل قرار گرفته اند. وسایل نقلیه ی عمومی مانند مترو، تراموا و اتوبوس، که دسترسی آسان به تمامی بخش های استانبول را امکان پذیر می سازند، در اطراف هتل مارمارا پرا یافت می شوند. یک استخر روباز واقع روی پشت بام، که در تمام طول سال قابل استفاده است، یکی از امکانات هتل به شمار می رود.

اتاق های شیک هتل مارمارا پرا به تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا ی مطبوع، صندوق و کتری برقی مجهز هستند.

مارمارا کافه (Marmara Café) انواع غذا های بین المللی و ترکی، میانوعده و نوشیدنی های گوارا را سرو می کند. رستوران میکلا (Mikla Restaurant) غذا های جدید آناتولی را در چشم اندازی گسترده از تنگه ی بسفر ارائه می دهد. همچنین، رستوران ها و کافه های بسیاری در فاصله ی چند دقیقه پیاده روی از هتل مارمارا پرا قرار گرفته اند.

یک بدنسازی مدرن در هتل مارمارا پرا وجود دارد. دسترسی به اینترنت بی سیم در سراسر مجموعه ی هتل رایگان است. می توانید در طول اقامتتان، از طریق اپلیکیشن موبایل واتس اپ، درخواست های خود را به اطلاع پرسنل هتل مارمارا پرا برسانید. برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان، یک منو ی بالش ارائه می شود.

می توانید با قدم زدن در خیابان های رنگارنگی که به برج معروف گالاتا – واقع در فاصله ی 10 دقیقه پیاده روی از هتل – منتهی می شوند، با فضا ی منطقه، مغازه ها و کافه های محلی بیشتر آشنا شوید. مرکز خرید جواهر در 4 کیلومتری، و مراکز خرید اوزدیلک پارک و کانیون در 7 کیلومتری هتل مارمارا پرا قرار گرفته اند. بیمارستان آجی بادم تکسیم 1.8 کیلومتر و بیمارستان آمریکایی 3.8 کیلومتر با هتل فاصله دارند. برای رفتن از هتل مارمارا پرا به فرودگاه بین المللی آتاتورک، لازم است مسافت 20 کیلومتر طی شود. پارکینگ در مجموعه ی هتل موجود بوده و استفاده از آن دارای هزینه است.

 

خدمات و تسهیلات هتل مارمارا پرا استانبول

استخر روباز، تراس روی پشت بام، بدنسازی 24 ساعته، مرکز تجاری، حمل و نقل فرودگاهی، پرستاری از کودک در اتاق ( شامل اضافه بها )، کانتر پذیرش 24 ساعته، گهواره ی رایگان، استخر کودکان، تختخواب اضافه/تاشو ( شامل اضافه بها )، اتاق های متصل، کافی شاپ، 5 اتاق جلسه، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیت، سرویس لباسشویی/خشکشویی، لوازم لباسشویی، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، پرسنل چند زبانه، بار بر، گاوصندوق در کانتر پذیرش، مینی بار، چای/قهوه ساز، اتو/تخته ی اتو کشی ( در صورت درخواست )، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، تلفن، داک آیپاد، آب معدنی رایگان و نظافت روزانه.

 

غذا خوری در هتل مارمارا پرا استانبول

رستوران میکلا: این رستوران روی پشت بام هتل مارمارا پرا قرار دارد و چشم اندازی مسحور کننده از شاخ طلایی و شهر قدیمی ارائه می دهد. غذا های بی نظیر، چشم انداز زیبا، سرویس با کیفیت و موسیقی گوش نواز پخش شده در میکلا، این رستوران را به یکی از بهترین غذا خوری های استانبول تبدیل نموده است. اثاثیه و کافه ی زیبا ی رستوران، به همراه چشم انداز وسیع آن از شهر استانبول، غذا خوری در هتل مارمارا پرا را به خاطره ای فراموش نشدنی برای شما تبدیل خواهند کرد.

مارمارا کافه: مارمارا کافه در طبقه ی لابی هتل مارمارا پرا قرار گرفته است و محیط راحت و صمیمانه ی آن نمادی از حال و هوای شاد منطقه ی پرا می باشد. سالن غذا خوری کافه سقفی بلند دارد و دکوراسیون شیک آن با فضا ی فانک منطقه ای که هتل مارمارا پرا در آن قرار دارد، در هارمونی است. مارمارا کافه شامل یک تراس روباز می شود. کافه صبحانه ی سلف سرویس لذیذی از غذا های ترکی و بین المللی سرو می کند و برای وعده های نهار و شام منویی سفارشی ارائه می دهد. در طول اقامت خود در مارمارا پرا، کوکتل ها و نوشیدنی های گوارا به همراه میانوعده های دلچسب این کافه را از دست ندهید. املت، ساندویچ، برگر، پیتزا و غذا های مکزیکی، نمونه هایی از غذا های سرو شده در مارمارا کافه هستند. از صرف کیک، شیرینی، دسر و میانوعده های لذیذ به همراه چای و قهوه در بخش قنادی کافه لذت ببرید.

 

تعداد اتاق ها: 203

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ / کافه / رستوران ( سفارشی ) / رستوران ( سلف سرویس ) / تراس حمام آفتاب

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

SUPERIOR ROOM WITH CITY VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUPERIOR ROOM WITH SEA VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUITE WITH BOSPHORUS VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved