هتل ماتیات استانبول

استانبول - آکسارای
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل ماتیات استانبول (Matiat Hotel Istanbul)، در منطقه ی مرمره ی استانبول، در 1.3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد. این هتل 4 ستاره دارا ی یک تراس و چشم انداز شهر استانبول است. مهمانان می توانند از کافه ی واقع در هتل ماتیات بهره ببرند.

اتاق های هتل ماتیات مجهز به تلویزیون صفحه تخت، کتری و سرویس بهداشتی خصوصی شامل دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم در سراسر هتل ماتیات رایگان است.

کانتر پذیرش هتل ماتیات به صورت 24 ساعته ارائه ی خدمات می کند. مسجد سلیمانیه 1.4 کیلومتر و بازار ادویه 1.8 کیلومتر با هتل فاصله دارند. نزدیک ترین فرودگاه به ماتیات فرودگاه آتاتورک است که در 12 کیلومتری هتل قرار دارد.

منطقه ی فاتح برای مسافران علاقه مند به بنا های تاریخی، موزه ها و گشت و گذار مکان مناسبی است.

 

خدمات و تسهیلات هتل ماتیات استانبول

صبحانه ی سلف سرویس رایگان، خدمات اتاق ( طی ساعاتی مشخص )، چای/قهوه در بخش های عمومی، نظافت روزانه، تهویه هوا ی مطبوع، گاوصندوق در کانتر پذیرش، سرویس لباسشویی، اتاق جلسه، مساعدت در تهیه ی تور/بلیط، گهواره ی رایگان، چای/قهوه ساز، سرویس لباسشویی/خشکشویی، بخش اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، صندوق داخل اتاق، صرافی، جلا ی کفش، فکس/فتوکپی، سرویس اتو کشی، مینی بار و تلفن.

 

مرکز آبگرم هتل ماتیات استانبول

می توانید در محیط فوق العاده ی مرکز آبگرم هتل ماتیات به استراحت پرداخته و اوقات خوشی را بگذرانید. حمام ترکی هتل کیفیتی در حد کیفیت حمام هتل های 5 ستاره دارد. چه برای مهمانی های عروس حمام چه برای تفریح به این حمام بروید، محیط صمیمانه ی این مکان آماده ی میزبانی از شما با آب های گرم و آرامش بخش خود می باشد.

 

غذا خوری در هتل ماتیات استانبول

رستوران هتل ماتیات آمادگی پذیرایی از 200 مهمان را دارد. این رستوران غذا های ترکی و بین المللی سرو کرده و گیاهخواران می توانند به آسانی غذا هایی مطابق با ذائقه شان پیدا کنند. صبحانه به صورت سلف سرویس در سالن این رستوران ارائه می شود.

 

تعداد اتاق ها: 53

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / رستوران / خدمات اتاق

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Standard Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

FAMILY ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SUITE ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

JUNIOR SUITE

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved