هتل لونا وارنا

وارنا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل لونا وارنا، Luna Hotel، به اندازه 1 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. ساحل ماسه ای در 50 متری این هتل 4 ستاره قرار گرفته است. مهمانان هتل این امکان را دارند از تسهیلاتی که هتل لونا برای راحتی بیشتر آنها در نظر گرفته است، نهایت لذت و بهره را ببرند که عبارتند از مرکز آبگرم، سونا، سالن ماساژ و تخت های حمام آفتاب.

دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان در لابی هتل لونا امکان پذیر می باشد. مرکز گلدن سندز در 500 متری هتل واقع شده است.

تمامی اتاق های هتل لونا مجهز به تهویه هوای مطبوع، کفپوش فرش، تلویزیون و حمام خصوصی می باشند. بالکن مبله شده هتل، مکانی ایده آل برای استراحت می باشد که مهمانان را قادر می سازد تا از چشم انداز بی نظیر باغ ها و دریای زیبا لذت ببرند.

حتما برای استراحت و ریلکس کردن به فضای سبز هتل لونا سری بزنید. مهمانان می توانند از غذاهای محلی و بین المللی که در رستوران سفارشی به همراه چشم اندازی از دریای سیاه در تراس هتل آماده شده است، بهره ببرند.

 

سرگرمی در هتل لونا وارنا  

برنامه ها و تقریحات سرگرم کننده هتل لونا وارنا، تعطیلات را برای شما به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد. از تسهیلاتی که هتل برای مهمانان گرامی در نظر گرفته می توان به سالن بازی، بیلیارد، استخر کودکان و دارت اشاره کرد.

 

مرکز آبگرم و سلامتی هتل لونا وارنا

در مرکز آبگرم هتل لونا وارنا، به جسم و ذهن خود آرامشی بی همتا ببخشید. ماساژها و خدمات این مرکز انرژی شما را بازیابی می کنند و تجربه ای به یاد ماندنی و تعطیلاتی دلپذیر را برای شما رقم می زنند. از بهترین و مفیدترین ماساژهای درمانی سالن آبگرم هتل لونا نهایت لذت را ببرید.

ماساژهای آنتی استرس، ماساژ درمانی آرتروز، آپی تراپی ( همراه زنبور عسل ) و بسیاری درمان های دیگر در مرکز آبگرم و سلامتی هتل ارائه می شود.

 

غذاخوری و رستوران در هتل لونا وارنا

بهترین غذاها را می توانید در هتل لونا وارنا در فضاهای زیبا و شیک میل نمایید. رستوران هتل لونا لذیذترین غذاها را برای صبحانه، نهار و شام آماده کرده است.

کافه ی لابی، کافه ی بریتیش، کافه ی تراس، کافه ی شبانه و باربکیو از دیگر امکانات هتل لونا می باشند که مجموعه ی متنوعی از نوشیدنی ها و غذاهای سالم را ارائه می دهد.

 

تسهیلات و خدمات هتل لونا وارنا

تراس، استخر روباز ( فصلی )، استخر سرپوشیده، ماساژ ( شامل اضافه بها )، مرکز آبگرم و سلامتی ( شامل اضافه بها )، سولاریوم ( شامل اضافه بها )، مرکز تناسب اندام، سونا ( شامل اضافه بها )، تنیس روی میز( شامل اضافه بها )، بیلیارد ( شامل اضافه بها )، رستوران ( سفارشی و سلف سرویس )، اینترنت بیسیم رایگان ( لابی )، انبار بار، تبدیل ارز، کانتر پذیرش 24 ساعته، جلای کفش، خشکشویی/اتوشویی ( شامل اضافه بها )، فکس/فتوکپی( شامل اضافه بها )، فروشگاه کوچک در مجموعه، فضایی تعبیه شده برای استعمال دخانیات، تهویه هوای مطبوع، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، کرایه ی اتومبیل، صندوق امانات ( شامل اضافه بها )، اتاق خانوادگی، سلمانی، روزنامه ( شامل اضافه بها ) و پرسنل چند زبانه.

 

تعداد اتاق ها: 260

محبوب ترین امکانات هتل

پارکینگ    استخر روباز    اینترنت بیسیم رایگان    اتاق خانوادگی    مرکز آبگرم و سلامتی    استخر سرپوشیده    نزدیک ساحل

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Twin Room with Balcony

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Superior Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های وارنا

 
© 2018 , All Right Reserved