هتل لندمارک بانکوک

بانکوک
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل لندمارک بانکوک Landmark Bangkok، دارای امکاناتی از قبیل 9 رستوران، 4 مرکز خرید و اینترنت بی سیم رایگان در اماکان عمومی هتل می باشد. این هتل در خیابان سوخومیت و نزدیکی ایستگاه هوایی قطار واقع شده است.

فاصله هتل لندمارک تا فرودگاه بین المللی سوورنا بوهمی 30 دقیقه  و تا مرکز کنوانسیون کویین سکرت 2 کیلومتر فاصله دارد.

تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت، سیستم تهویه هوا، پنجره های بزرگ با چشم انداز زیبا، تلویزیون با کانال های متنوع، مینی بار، جعبه سپرده امانات و روم سرویس 24 ساعته می باشند.

رستوران های این هتل انواع غذا های متنوع از سراسر جهان را در فضا های سرپوشیده و باز و با مکان های فوق العاده شیک و شم انداز های زیبا به صورت سلف سرویس و منو برای میهمانان سرو می شود. کافه های هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم، شیرینی های خانگی و نوشیدنی های مخصوص را برای میهمانان سرو می کنند. میهمانان در کافه های هتل زمان مفرحی را سپری خواهند نمود.

مرکز تناسب اندام، استخر روباز، زمین بازی اسکواش و مرکز تجاری جز دیگر خدمات هتل می باشند.

مرکز آبگرم هتل لندمارک بانکوک

در این مرکز آبگرم انواع روش های درمانی و ماساژ های متنوع برای میهمانان ارائه می شود. میهمانان می توانند آرامش بی‌نظیری را به دور از تنش های روزانه در این مرکز آبگرم تجربه نمایند.

مرکز تناسب اندام هتل لندمارک بانکوک

در این مرکز تناسب اندام کلاس هایی نطیر زومبا، پیلاتس، یوگا و تجهیزات لازم برای ورزش های بدنسازی برای میهمانان ارائه می شود.

رستوران های هتل لندمارک بانکوک

رستوران اتریوم ATRIUM

در این رستوران هر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام  از منو بین المللی رستوران ارائه می شود. فضا رستوران لوکس و دلنواز می باشد.

کافی شاپ گرین هاوس  GREENHOUSE

غذا های محلی و بین المللی را درفضایی شیک برای میهمانان سرو می کند.

کافه هانتسمن HUNTSMAN

در این کافه غذا های کبابی، دریایی  و بین المللی را به همراه نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو می  شود. فضا این کافه همانند کافه های کلاسیک انگلیسی می باشد.

از دیگر رستوران ها و کافه های هتل می توان به کافه رندووس (RENDEZVOUS)، کافه رستوران ریب روم (RIB ROOM)، رستوران سون سیان چاینیز رستوران (SUI SIAN CHINESE RESTAURANT)، کافه لندمارک (THE LANDMARK TERRACE) و لند مارک بیکری اشاره نمود که انواع غذا های متنوع را از سراسر جهان به همراه نوشیدنی های مخصوص برای میهمانان سرو می کند.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا     اینترنت بی سیم رایگان   سرویس رفت و آمد فرودگاهی   اتاق های خانوادگی   اتاق غیر سیگاری ها     کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بانکوک

 
© 2018 , All Right Reserved