هتل لمردین کوالالامپور

کوالالامپور - کی ال سنترال
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل لمردین کوالالامپور (LE MERIDIEN KUALA LUMPUR) در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است. این هتل با داشتن 35 طبقه در مرکز تجاری و اداری کوالالامپور واقع شده است. هتل لمردین با قطار اکسپرس تنها 28 دقیقه تا فرودگاه بین المللی، 10 دقیقه تا خیابان معروف و زنده بوکیت بینتانگ فاصله است. برج های دوقولوی پتروناس در 5 کیلومتری این هتل واقع شده اند. مرکز تجارت جهانی پوترا (PWTC) در 6 کیلومتری و مرکز خرید معروف CENTRAL MARKET KUALA LUMPUR در 2 کیلومتری این هتل قرار دارند. بازار MID VALLEY MEGAMALL در حدودو 3.5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس در فاصله 450 متری، ایستگاه مترو در فاصله 350 متری از این هتل قرار دارد.هتل لمردین تا مرکز شهر کوالالامپور حدود 7 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 54 کیلومتر فاصله دارد.

اتاق های هتل لمردین:

هتل لمردین در مجموع دارای 420 اتاق می‌باشد که این اتاق ها شامل: اتاق کلاسیک / اتاق دلوکس / اتاق پریمیر / اتاق کلاب لمردین / سوئیت کلاب لمردین / اتاق ویژه معلولین هستند. 

تمام اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.

اینترنت در اتاق ها به صورت رایگان دردسترس می‌باشند.

رستوران:

رستوران FAVOLA: این رستوران غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند. رستوران GASTRO SENTRAL: معماری این رستوران بسیار زیبا بوده و تلفیقی از معماری کلاسیک و مدرن می‌باشد، موزیک زنده در هنگام سرو غذا نواخته می‌شود.  رستوران LATEST RECIPE: غذاهای سنتی مالزی را سرو می‌ کند. رستوران LATITUDE 03: کیک، شیرینی و تنقلات سرو می‌کند. کافه GINZA SUSHIMASA: غذاهای سنتی ژاپنی خوش طعمی را برای میهمانان سرو می‌کند.

کافه های هتل لمردین:

کافه PRIME: این کافه استیک و نوشیدنی های متفاوت سرو می‌کند.

کافه استخر: در کنار استخر قرار دارد و نوشیدنی های خنک سرو می نماید.

امکانات محبوب هتل:

از خدمات و امکانات این هتل شامل استخر روباز، مرکز SPA این هتل انواع خدمات زیبایی پوست و ماساژ را ارائه می‌دهد، سونا، سالن بدن سازی، باشگاه کودک، نگهداری از کودک، اتاق بازی، استخر کودکان، اتاق جلسات، شاتل درون شهری، خشکشویی،پارکینگ و پذیرش 24 ساعته می باشند. 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 15:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Superior Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Premier Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Club Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Le Meridien Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوالالامپور

 
© 2018 , All Right Reserved