هتل لامپا دیزاین استانبول

استانبول
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

لامپا دیزاین، یکی از محبوب ترین هتل های 4 ستاره استانبول

هتل4 ستاره و لوکس لامپا دیزاین یکی دیگر از هتل های محبوب و پرطرفدار شهر زیبای استانبول و یکی از منحصر به فردترین آنهاست. با رفتن به این هتل که در محله شیشلی قرار گرفته و موقعیت مکانی بسیار خوبی هم دارد، علاوه بر تجربه اقامتی دلنشین و فوق العاده می توانید از دیدن  لامپ های عتیقه ای که صاحب هتل جمع آوری کرده است هم لذت ببرید. اگر قصد سفر به استانبول و اقامت در این هتل مدرن و زیبا را دارید با ما همراه شده و با امکانات و خدمات هتل جذاب لامپا دیزاین بیشتر آشنا شوید.

اتاق های لامپا دیزاین

این هتل دارای 20 اتاق شامل 8 اتاق کامفورت، 10 اتاق کامفورت پلاس و 2 اتاق دلوکس با اندازه های متفاوت است که با طراحی مدرن و زیبا نظر مسافران شهر زیبای استانبول را به خود جلب می کنند.

این اتاق ها امکانات بسیار خوبی را در خود جای داده اند که از جمله آنها می توان به اینترنت پرسرعت رایگان، حمام دیواری شیشه ای، بالکن، تلویزیون LCD با پخش ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، محصولات بهداشتی، سشوار، تلفن، تختخواب های قابل تنظیم، روم سرویس، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

همچنین اتاق های لامپا دیزاین پنجره های بزرگی دارند که چشم اندازی زیبا از شهر زیبای استانبول را هم پیش روی میهمانان هتل قرار می دهد. از برخی اتاق ها نیز می توان به تماشای چشم اندازی فوق العاده از مسجد زیبای آبی نشست که سفر به استانبول را به تجربه ای به یادماندنی تر برای گردشگران تبدیل خواهد کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

این هتل امکانات و خدمات متعددی را هم به اقامت کنندگان خود ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به  صبحانه بوفه، اینترنت پرسرعت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، اتاق های خانوادگی و ... اشاره کرد.

صاحب لامپا دیزاین، اورهان اوتان این نام را به دلیل عشق و علاقه ای که به لامپ های گازی عتیقه داشت، برای هتل انتخاب کرد و  طی سال ها به جمع آوری این لامپ ها پرداخت. کلکسیون او در حال حاضر چیزی حدود 200 قطعه لامپ را شامل می شود.

نکته بامزه اینکه هتل یک فروشگاه لامپ هم دارد که لامپ های عجیب و غریب و زیبایی را می توان از آن خریداری کرد.

موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن گردشگری

لامپا دیزاین در محله پر جنب و جوش شیشلی و در مرکز شهر و در نزدیکی ایاصوفیه زیبا و کاخ توپکاپی قرار گرفته است.

نه تنها از این هتل به بسیاری از مکان های مهم و اصلی شهر با پای پیاده دسترسی دارید، بلکه به راحتی می توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و مترو به به جاذبه های معروف و شناخته شده شهر استانبول بروید.

رستوران و کافی شاپ

در Lampa Lab می توانید روزتان را با یک صبحانه فوق العاده و یک فنجان قهوه عالی شروع کنید. این رستوران فضایی شبیه به گلخانه دارد و برای گذراندن لحظاتی آرام بخش و دلنشین گزینه ای فوق العاده محسوب می شود.

برخی امکانات هتل به اختصار

*اینترنت پرسرعت       *ترانسفر فرودگاهی       * تختخواب های قابل تنظیم   *مینی بار

*اتاق های خانوادگی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 13:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

Comfort Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Comfort Plus Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved