هتل لازونی استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل لازونی استانبول (Lazzoni Hotel)، بر فراز خلیج شاخ طلایی و در مجاورت مرکز کنگره ی هالیک قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره به اندازه ی یک سواری 10 دقیقه ای از شهر قدیمی استانبول فاصله دارد. یک کافه تراس دارا ی چشم انداز شاخ طلایی و یک مرکز آبگرم به مساحت 700 متر مربع، مجهز به استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و تسهیلات ماساژ در هتل لازونی وجود دارند. دسترسی به اینترنت بی سیم در تمامی بخش های هتل رایگان است.

اتاق های هتل لازونی به سبک نئو رنسانس طراحی شده و با اثاثیه ای لوکس چیده شده اند. هر اتاق دارا ی مینی بار، سیستم تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و صندوق می باشد.

صبحانه هر روز به صورت سلف سرویس سرو می شود. رستوران داخل هتل دیگر وعده ها را با دریافت اضافه بها ارائه می دهد. کافه ی روی پشت بام که به شاخ طلایی مشرف است در کل روز باز است و نوشیدنی های گوارا سرو می کند.

فاصله ی هتل لازونی از میدان تکسیم 9 کیلومتر بوده و تا مرکز کنگره ی هالیک 10 دقیقه پیاده روی لازم است. فرودگاه آتاتورک در 25 کیلومتری هتل قرار دارد. هتل لازونی حمل و نقل رایگان برای رفت و آمد به میدان تکسیم را برای مهمانانش فراهم کرده است.

مناطق تاریخی بخش اروپایی استانبول، هتل لازونی را که در ساحل شاخ طلایی بنا نهاده شده، احاطه کرده اند. نزدیکی هتل لازونی به بافت تاریخی استانبول و مراکز تجاری آن، برای افرادی که برای تجارت، همایش یا گشت و گذار در استانبول به این شهر آمده اند، موقعیت مکانی ایده آلی را ایجاد کرده است. محیط آرامش بخش و پرسنل خونگرم لازونی اقامتی بی همتا را برای مهمانان این هتل لوکس رقم خواهند زد.

 

مرکز آبگرم هتل لازونی استانبول

حمام و مرکز آبگرم اونی واقع در هتل لازونی بر فضایی به مساحت 420 متر مربع بنا شده است. در حمام ترکی، اتاق ماساژ وی آی پی و 3 اتاق مجزا ی ماساژ، سونا، سونا ی بخار و استخر این مرکز لحظاتی لذت بخش را تجربه کنید.  

ماساژ ها: سوئدی، ورزشی، پشت، رفلوکسولوژی، میوتراپی، سر، آروماتراپی و ضد استرس.

ماساژ های مخصوص هتل: بالی، لومی لومی و سنگ داغ.

مراسم حمام ترکی: اکسپیریِنس و اکسپرس.

ویژه ی اونی: ماساژ اونی یو، استراحت در جکوزی، هارمونی و اومنی دریمز.

 

غذا خوری در هتل لازونی استانبول

رستوران نوستونی: می توانید در این رستوران طعم غذا های ترکی و بین المللی را بچشید و از صبحانه ی سلف سرویس یا منو ی سر آشپزِ با سابقه و حرفه ای هتل لازونی لذت ببرید. نوستونی که گنجایش پذیرایی از گروهی از مردم را دارد، مجموعه ی متنوعی از غذا های دیگر را در بیشتر از یک منو برای مهمانانش تدارک دیده است.

کافه جین: می توانید خستگی روز خود را در چشم اندازی از شاخ طلایی با امتحان طعم های مختلف از بین ببرید. این کافه در طبقه ی تراس واقع شده و در طول تابستان از مهمانانش پذیرایی می کند.

 

تعداد اتاق ها: 132

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها / بدنسازی

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

SUPERIOR ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DLX ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

SEA VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved