هتل لارس پارک استانبول

استانبول - بیوگلو
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل لارس پارک استانبول (LaresPark Hotel)، تنها 100 متر از فروشگاه ها و ایستگاه های وسایل نقلیه ی عمومی فاصله دارد. این هتل 4 ستاره دارا ی یک مرکز آبگرم و تناسب اندام مجهز است. دسترسی به اینترنت بی سیم در اتاق های بزرگ لارس پارک رایگان می باشد.

اتاق های شیک و نورگیر هتل لارس پارک همگی در سال 2015 نوسازی شده اند و مجهز به اثاثیه ی مدرن و تلویزیون صفحه تخت می باشند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها شامل دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و یک حوله می شود. تمامی اتاق ها دارا ی سیستم تهویه هوا ی مطبوع هستند.

مهمانان لارس پارک می توانند در باشگاه ورزشی مجهز هتل تمرینات خود را از سر بگیرند. مرکز آّبگرم هتل شامل سونا، جکوزی، حمام سنتی ترکی و خدمات ماساژ می شود. همچنین یک استخر سرپوشیده در هتل لارس پارک قرار دارد.

رستوران تورکواز (Turkuaz Restaurant) صبحانه ی سلف سرویس و غذا های ترکی و بین المللی سرو می کند. کانتر تور هتل لارس پارک سرویس بلیط ارائه داده و اطلاعات لازم در مورد جاذبه های محلی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

خیابان پر شور و نشاط استقلال تنها 100 متر با هتل لارس پارک فاصله دارد. فاصله ی کاخ دلمه باغچه با هتل 1.5 کیلومتر است. مرکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره ی استانبول، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل در 1.1 کیلومتری لارس پارک قرار گرفته اند. فرودگاه آتاتورک حدودا 19.3 کیلومتر با هتل فاصله دارد. پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل موجود است.

موقعیت مکانی فوق العاده و امکانات مدرن لارس پارک این هتل را برای مسافرانی که به قصد تجارت یا تفریح به استانبول آمده اند به اقامتگاهی ایده آل تبدیل کرده است. این هتل شیک ترکیبی از خدمات استثنائی و مهمان نوازی ترکی را به مهمانانش ارائه می دهد.

 

خدمات و تسهیلات هتل لارس پارک استانبول

مرکز تجاری، حمل و نقل فرودگاهی، پارک اتومبیل توسط پیشخدمت، کانتر پذیرش 24 ساعته، چای/قهوه در بخش های عمومی، نظافت روزانه، گهواره ی رایگان، استخر کودکان، تختخواب اضافه/تاشو ( رایگان )، اتاق های متصل، خدمات اتاق ( در ساعاتی مشخص )، 10 اتاق جلسه، فضا ی اختصاص داده شده به برگزاری کنفرانس، سرویس های راهنما، سرویس حمل و نقل با اتومبیل یا لیموزین در سطح شهر، سرویس خشکشویی/لباسشویی، لوازم لباسشویی، سلمانی، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، پرسنل چند زبانه، بار بر، گاوصندوق در کانتر پذیرش، مینی بار، اتو/تخته ی اتو کشی ( در صورت درخواست )، سشوار، میز، تلفن و آّب معدنی رایگان.

 

مرکز آبگرم و تناسب اندام هتل لارس پارک استانبول

هتل لارس پارک به مهمانانش این فرصت را می دهد تا پس از گذراندن یک روز طولانی، در سونا، جکوزی یا حمام ترکی مرکز آبگرم هتل به استراحت بپردازند. در محیط آرام این مرکز از ماساژی آرامش بخش لذت ببرید. مهمانان می توانند برای توازن بخشیدن به وضعیت احساسی، جسمی و روحی خود از انواع ماساژ های ارائه شده بهره ببرند. به متخصصان حرفه ای این مرکز اجازه بدهید که با مجموعه ی متنوعی از محصولات گیاهی از پوست شما مراقبت کنند. در بدنسازی و استخر سرپوشیده ی لارس پارک تناسب اندام خود را حفظ کنید. هر روز انواع اغذیه ی سالم و آبمیوه های تازه در کافه ویتامین این مرکز سرو می شوند.

 

غذا خوری در هتل لارس پارک استانبول

هتل لارس پارک از مهمانان خود دعوت می کند از منو ی متفاوت و محیط صمیمانه ی رستوران شیک پورتوفینو استیج لذت ببرند. غذا های لذیذ مدیترانه ای این رستوران را از دست ندهید. باغ های زمستانی پورتوفینو استیج برای غرق شدن در همهمه ی شهر تاریخی استانبول مکانی مناسب هستند. رستوران تورکواز مکانی لوکس است که یکی از بهترین صبحانه های سلف سرویس شهر استانبول را ارائه می دهد. منو ی متنوع تورکواز شامل غذا های ترکی و بین المللی می شود. از سرویس با کیفیت و فضا ی وسیع این رستوران نهایت استفاده را ببرید. کافه پارک مکانی آرامش بخش برای صرف چای ترکی و قهوه ی تازه دم به همراه شیرینی های تازه است.

 

تعداد اتاق ها: 149

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved