هتل لارا هادریانوس آنتالیا

آنتالیا - لارا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

لارا هادریانوس، هتلی پرطرفدار در مجاورت سواحل زیبای شهر آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا هادریانوس هتلی است همسایه با دریا که طرفداران بسیاری در میان مسافران شهر زیبای آنتالیا دارد. این هتل در میان مسافران ایرانی این شهر هم بسیار محبوب و پرطرفدار است. اگر قصد سفر به آنتالیا و اقامت در لارا هادریانوس را دارید، با ما در گلفام سفر همراه شده و با امکانات و خدمات متعدد این هتل لوکس و 4 ستاره بیشتر آشنا شوید.

اتاق های لارا هادریانوس

اتاق های این هتل 4 ستاره به امکانات خوبی مجهز شده اند که از جمله انها می توان به تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی و ... اشاره کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

لارا هادریانوس امکانات و خدمات تفریحی و رفاهی متعددی را هم در خود جای داده است که از جمله آنها می توان به استخر روباز، حمام ترکی، صبحانه رایگان، انبار چمدان، بار، رستوران، سونا، خدمات ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی و ... اشاره کرد.

موقعیت مکانی و دسترسی به امکان گردشگری

لارا هادریانوس هتلی است در مجاورت ساحل که این موقعیت مکانی فوق العاده محبوبیت آن را در میان مسافران شهر آنتالیا دو چندان می کند. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر و تا فرودگاه این شهر 9 کیلومتر فاصله دارد.

رستوران و کافی شاپ

رستوران، کافه و بارهای لارا هادریانوس هم اقامت در این هتل را به تجربه ای لذت بخش تر برای مسافران شهر زیبای آنتالیا تبدیل می کنند.

برخی امکانات هتل به اختصار

*استخر روباز     *رستوران    *سونا    *ساحل اختصاصی


 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDART ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

FAMILY ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved