هتل لارا دینک آنتالیا

آنتالیا - لارا
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل لارا دینک آنتالیا (Lara Dinc Hotel)، به اندازه ی 7 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 4 ستاره که در 300 متری ساحل عمومی واقع در امتداد سواحل مدیترانه قرار گرفته است، مجهز به یک استخر روباز با تخت های حمام آفتاب و سایه بان های رایگان می باشد. یک حمام ترکی و یک سونا نیز در مجموعه ی هتل لارا دینک قرار گرفته اند.

اتاق های هتل لارا دینک شامل تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون، مینی بار و بالکن می شوند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها دارا ی حمام، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است.

می توانید از حمام ترکی، سونا، بدنسازی و خدمات ماساژ ارائه شده در هتل لارا دینک بهره ببرید.

رستوران هتل لارا دینک غذا های ترکی و بین المللی را در وعده های صبحانه و شام به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. می توانید برای نهار از منو ی سفارشی رستوران بهره ببرید. رستوران هتل لارا دینک این امکان را به شما می دهد که غذا ی خود را در فضا ی سرپوشیده یا روباز در کنار استخر میل کنید.

کافه ی استخر هتل لارا دینک مکانی ایده آل برای صرف نوشیدنی های گوارا است. دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم در سراسر مجموعه ی هتل فراهم گشته است. مهمانان می توانند از خدمات 24 ساعته ی کانتر پذیرش، صندوق و خدمات اتاق هتل لارا دینک بهره ببرند.

فرودگاه آنتالیا در 7 کیلومتری هتل لارا دینک قرار دارد. می توانید با یک سواری 20 دقیقه ای از هتل به مرکز شهر آنتالیا بروید. پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل لارا دینک موجود است.

 

خدمات و تسهیلات هتل لارا دینک آنتالیا

نظافت روزانه، باغ، گاوصندوق در کانتر پذیرش، لباسشویی سلف سرویس، انبار بار، مساعدت در تهیه ی تور و بلیت، استخر کودکان، زمین بازی، تختخواب تاشو/اضافه ( شامل اضافه بها )، خدمات اتاق ( در ساعاتی مشخص )، اتو/تخته ی اتو کشی ( در صورت درخواست ) و آب معدنی رایگان.

 

غذا خوری در هتل لارا دینک آنتالیا

در هتل لارا دینک غذا های مدیترانه ای و بین المللی در وعده های صبحانه و شام به صورت سلف سرویس ارائه می شوند. رستوران سفارشی هتل برای وعده های نهار و شام سرویس دهی می کند. یک کافه ی استخری و یک کافه ی ساحلی در هتل لارا دینک قرار دارند.

 

تعداد اتاق ها: 52

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ رایگان / خدمات اتاق / ساحل واقع در نزدیکی هتل

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

STANDART ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های آنتالیا

 
© 2018 , All Right Reserved