هتل كوردون پاسپورت ازمير

ازمیر
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

کوردون هتل پاسپورت، هتلی با چشم اندازی فوق العاده به خلیج ازمیر

هتل 4 ستاره و لوکس کوردون پاسپورت یکی از هتل های محبوب و پرطرفدار شهر زیبای ازمیر است که در منطقه کناک قرار گرفته و با موقعیت مکانی بسیار خوب و امکانات و خدمات رفاهی مختلف، گزینه ای مناسب برای اقامتی فوق العاده در این شهر زیبای کشور ترکیه به شمار می رود. این هتل یکی از گزینه های مسافران ایرانی ازمیر هم برای اقامت در این شهر تماشایی هم محسوب می شود. اگر قصد سفر به ازمیر و اقامت در این هتل لوکس و 4 ستاره را دارید، با ما در گلفام سفر همراه شده و با امکانات و خدمات متعدد کوردون هتل پاسپورت بیشتر آشنا شوید.

اتاق های هتل کوردون پاسپورت

کوردون پاسپورت دارای 60 واحد اقامتی شامل 54 اتاق لوکس و 6 سوئیت است که به امکانات مختلفی مجهزند که از جمله آنها می توان به اینترنت پرسرعت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، میز کار، کتری برقی و ... اشاره کرد. سوئیت های این هتل مجهز به جکوزی هم هستند.

اتاق های لوکس و سوئیت های کوردون پاسپورت چشم اندازی فوق العاده از دریا را هم پیش روی میهمانان هتل قرار می دهند.

امکانات و خدمات عمومی هتل

کوردون پاسپورت امکانات و خدمات متعددی را هم پیش روی میهمانان خود قرار می دهد که از آن جمله می توان به اینترنت پرسرعت رایگان در تمامی مناطق هتل، پذیرش 24 ساعته، رستوران، صرافی، اتاق جلسات، خدمات روم سرویس و ... اشاره کرد.

این هتل مکان مناسبی برای برگزاری جشن ها و مراسم عروسی هم به شمار می رود.

موقعیت مکانی و دسترسی به اماکن گردشگری

کوردون پاسپورت در منطقه کناک ازمیر و در فاصله نزدیکی از اسکله کناک و بازار کمرالتی این شهر قرار گرفته و موقعیت مکانی مناسب یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران به شمار می رود. برج ساعت ازمیر و موزه آتاتورک از جمله نزدیکترین جاذبه های شهر به این هتل لوکس و 4 ستاره محسوب می شوند. فاصله کوردون پاسپورت تا فرودگاه عدنان مندرس نیز حدود 14 کیلومتر است.

رستوران و کافی شاپ

در رستوران BONJOR  این هتل که منوی ساده ولی فوق العاده ای دارد می توانید طیف مختلفی از غذاها به ویژه پیتزاهای بسیار خوش طعمی را امتحان کنید.  

همچنین با رفتن به این رستوران علاوه بر امتحان غذاهای خوشمزه می توانید به تماشای چشم اندازی فوق العاده از خلیج زیبای ازمیر نشسته و اقامت در کوردون پاسپورت را به تجربه ای لذت بخش تر تبدیل کنید.  

فاصله کوردون پاسپورت تا برخی جاذبه های ازمیر

میدان جمهوریت ... 0.2 کیلومتر

برج ساعت ازمیر ... 1 کیلومتر

موزه آتاتورک ... 1.1 کیلومتر

میدان کناک ... 1.2 کیلومتر

مرکز خرید آگورا ... 7.2 کیلومتر

فرودگان عدنان مندرس ... 14.8 کیلومتر

برخی امکانات هتل به اختصار

*اینترنت رایگان     *رستوران
 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STANDARD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUX SEA VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUX ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های ازمیر

 
© 2018 , All Right Reserved