هتل فیرمونت کوازار استانبول

استانبول - شیشلی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul)، در مرکز منطقه ی شیشلی واقع شده است. این هتل 5 ستاره به اندازه ی 10 دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو ی شیشلی فاصله دارد و این ایستگاه دسترسی مستقیم به میدان تکسیم را میسر می سازد. فیرمونت کوازار به افق شهر استانبول و تنگه ی بسفر مشرف می باشد. اتاق های عایق صدا ی هتل به اینترنت بیسیم دسترسی رایگان دارند. مرکز آبگرم ویلو استریم در هتل قرار دارد و شامل یک باشگاه ورزشی کاملا مجهز، یک استخر سرپوشیده و یک استخر روباز فصلی می شود.

تمامی اتاق های هتل فیرمونت کوازار مجهز به تلویزیون، آیپد، فضا ی نشیمن، میز غذاخوری و میز تحریر هستند. پرده های اتاق ها با استفاده از یک دکمه باز و بسته می شوند. برخی از اتاق ها دارا ی وان یا دوش بوده و برخی دیگر دارا ی یک حمام ترکی حرارتی داخل سرویس بهداشتی می باشند.. 

رستوران اِستِیشِنز (Stations Restaurant) در تمام طول روز غذا های تازه و فصلی آماده شده توسط سرآشپزان را در ایستگاه های زنده ی آشپزی سرو می کند. صبحانه همه روزه به صورت سلف سرویسی مفصل متشکل از ترکیبات کلاسیک صبحانه، انواع فرآورده های گوشتی، تخم مرغ و انواع نان و شیرینی های سنتی و بین المللی ارائه می شود. رستوران دِملیک (Demlique Restaurant) چای و قهوه ی سنتی ترکی را به گونه ای مدرن به همراه شیرینی های محلی سرو می کند. می توانید جهت صرف نوشیدنی به کافه ماربِل (Marble Bar)، واقع در لابی پرهمهمه ی هتل فیرمونت کوازار بروید.  

کلاس های مدیتیشن، یوگا و پاویجیم (PaviGym) در مرکز آبگرم ویلو استریم برگزار می شوند. کانتر پذیرش 24 ساعته و سرویس های راهنما برای راحتی شما فراهم گشته اند. هتل فیرمونت کوازار در صورت درخواست، خدمات لوکس حمل و نقل فرودگاهی و سرویس خوشامدگویی و راهنمایی در فرودگاه را به مهمانان ارائه خواهد داد. حیوانات خانگی در هتل پذیرفته می شوند. فیرمونت کوازار بخشی اختصاص داده شده به فرود و پرواز هلیکوپتر دارد و در صورت تقاضا استفاده از آن را برای مهمانان میسر می سازد.

مرکز کنگره ی استانبول در 3/5 کیلومتری هتل فیرمونت کوازار قرار دارد. می توانید با پیاده روی از هتل به مرکز خرید جواهر و مراکز خرید زورلو، آستوریا و پروفیلو بروید. نزدیک ترین فرودگاه به فیرمونت کوازار فرودگاه آتاتورک است که 27 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

خدمات و تسهیلات هتل فیرمونت کوازار استانبول

صبحانه ی رایگان ( شامل اضافه بها )، پارکینگ رایگان، مرکز تجاری، پرستاری از کودک ( شامل اضافه بها )، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، گاوصندوق در کانتر پذیرش، گهواره ی رایگان، تختخواب اضافه/تاشو، اتاق های متصل، خدمات اتاق 24 ساعته، گلف در مجموعه ی هتل، تنیس در مجموعه ی هتل، فضا ی اختصاص داده شده به برگزاری کنفرانس، 11 اتاق جلسه، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیط، سرویس خشکشویی/لباسشویی، لوازم لباسشویی، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، بار بر، مینی بار، دستگاه تهیه ی اسپرسو، حوله، اتو/تخته ی اتو کشی، لوازم بهداشتی برند، سشوار، پخش کننده ی دی وی دی، تلفن، آب معدنی رایگان و گاوصندوق داخل اتاق.

 

مرکز آبگرم هتل فیرمونت کوازار استانبول

مرکز آبگرم هتل فیرمونت کوازار – ویلو استریم – به شما کمک خواهد کرد از دنیا ی پر استرس امروزی بگریزید. خدمات این مرکز از سنت ها و گیاهان محلی الهام گرفته شده است. ویلو استریم با هدف رفع استرس، بهبود پوست و کاهش چروک های پوستی، مناسک اصیل حمام ترکی را با جدید ترین روش ها ترکیب کرده است. تسهیلاتی بی نظیر مانند باشگاه ورزشی مدرن، اتاق یوگا و استخر سرپوشیده ای مجهز به دیوار شیشه ای جمع شونده - که در فصول بهار و تابستان باز می شود - در این مرکز وجود دارند. محصولات استفاده شده در مرکز آبگرم هتل فیرمونت کوازار از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در مجموع، این مرکز به مانند پناهگاهی برای رها شدن از ازدحام زندگی شهری و راهی برای قوی کردن بدن و آرامش بخشیدن به ذهن و جسم شما خواهد بود. 8 اتاق خدمات و یک اتاق وی آی پی با رخت کن های زیبا شامل دوش و کمد، در مرکز آبگرم ویلو استریم قرار دارند. در این مرکز کلاس های ورزشی بسیاری از جمله پاویجیم، پیلاتس، یوگا، بوسو و مدیتیشن برگزار می شوند.

 

غذا خوری در هتل فیرمونت کوازار استانبول

انواع رستوران ها و کافه ها در هتل فیرمونت کوازار قرار دارند که با کیفیت ترین غذا های اصیل محلی و بهترین غذا های بین المللی را به همراه مرغوب ترین نوشیدنی ها ارائه می دهند. سر آشپزان حرفه ای هتل تازه ترین ترکیبات فصلی را از بازار های استانبول تهیه کرده و آن ها را به غذا های محلی و بین المللی بی همتا و خلاقانه ای تبدیل می کنند. از صرف چای عصرانه در هتل فیرمونت کوازار لذت ببرید.

رستوران آیلا: این رستوران گریلی به سبک ترکی و آشپزخانه ای اوپن دارد. آیلا انواع کباب های اصیل و پیش غذا ها را با تازه ترین ترکیبات فصلی آماده کرده و برای شما تجربه ی غذا خوری و تفریحی استثنائی را به ارمغان می آورد.

رستوران استیشنز: استیشنز مجموعه ای از ایستگاه های آشپزی زنده است که غذا های بین المللی را در وعده های صبحانه، نهار و شام سرو می کند. از میان غذا های کلاسیک بین المللی و غذا های ویژه ی محلی و فصلی، بهترین وعده را انتخاب کنید.

کافه ماربل: کافه ماربل کوکتل هایی فوق العاده را در پس زمینه ی شاد لابی زیبا ی هتل فیرمونت کوازار سرو می کند. در کنار نوشیدنی خود میانوعده ای لذیذ صرف کنید یا پس از یک روز پرمشغله در محیط شیک ماربل با عزیزان خود به استراحت بپردازید.

کافه اوکیو: اوکیو که در ژاپنی به معنا ی "دنیای معلق" است، بهشتی در کنار استخر هتل فیرمونت کوازار می باشد که در زیر نور آفتاب و در چشم انداز وسیعی از تنگه ی بسفر، غذا هایی الهام گرفته شده از غذا های ژاپنی را ارائه می دهد. دکور لوکس این کافه آن را به محیطی فوق العاده برای صرف نوشیدنی و غذا های سبک خاور دور در بعد از ظهری زیبا تبدیل کرده است.

کافه دملیک: بهترین چای ها و قهوه های ترکیه و جهان به همراه کیک ها و  شیرینی هایی وسوسه انگیز در محیط لوکس و راحت دملیک سرو می شوند. چای عصرانه، قهوه ی ترکی، شیرینی های تازه و میانوعده های دلچسب – از شیرینی های کلاسیک انگلیسی گرفته تا دسر های شیرین و فوق العاده ی ترکی – همگی خاطره ای به یاد ماندنی از هتل فیرمونت کوازار را برای شما باقی خواهند گذاشت.

 

تعداد اتاق ها: 209

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ رایگان / استخر سرپوشیده / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

FAIRMONT ROOM CITY VIEW

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Fairmont City View Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Fairmont Bosphorus View Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Fairmont Presidential Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Fairmont Quasar One Bedroom Suite

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Fairmont One Bedroom Suite (Bosphorus View)

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Fairmont Gold Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved