هتل فونیکس سان بدروم (هتل پالم گاردن سابق)

بدروم - گومبت
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل پالم گاردن بدروم (Palm Garden Hotel)، در منطقه ی گومبت قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره 2 کیلومتر با مرکز بدروم و 42 کیلومتر با فرودگاه میلاس بدروم فاصله دارد. بسیاری از کافه های گومبت با پیاده روی از هتل پالم گاردن قبل دسترسی هستند. اگر به آفتاب گرفتن علاقه دارید، دریا، ساحل عمومی و سواحل خصوصی در 300 متری هتل پالم گاردن قرار گرفته اند. همچنین در طول روز سرویس حمل و نقل به سواحل ارائه می شود.

اتاق های هتل پالم گاردن به زیبایی تزئین شده اند. مهمانان می توانند با استفاده از سونا، حمام ترکی و خدمات ماساژ هتل تمام خستگی های خود را از بین ببرند. تعریق در سونا باعث می شود سموم بدن دفع شوند و خدمات حمام ترکی بدن را پاکسازی می کنند. ماساژ های ارائه شده توسط ماساژور های حرفه ای هتل پالم گاردن به جسم و ذهن شما طراوتی استثنائی می بخشند.

در هتل پالم گاردن برای سرگرمی انتهایی وجود ندارد؛ برنامه های تفریحی، مسابقات، نمایش ها، شو های عصرانه و نمایش های حرفه ای اجرا شده در تمام طول روز، برای شما و فرزندانتان خاطراتی فراموش نشدنی را رقم خواهند زد. علاوه بر این، می توانید با مشارکت در فعالیت های ورزشی و بازی روی سرسره های آبی، لحظاتی هیجان انگیز را تجربه کنید. مینی کلوب هتل پالم گاردن آماده ی سرگرم کردن مهمانان 4 الی 12 ساله ی هتل است. همچنین یک زمین بازی کودکان و یک پارک در هتل قرار دارند.

در هتل پالم گاردن تمامی غذا ها به صورت سلف سرویس ارائه می شوند. علاوه بر غذا های اصلی، میانوعده و دسر نیز برای مهمانان عزیز آماده می شوند.

 

سرگرمی در هتل پالم گاردن بدروم

تنیس روی میز، تنیس، سرسره های آبی، باشگاه ورزشی، برنامه های تفریحی روزانه، دارت، بیلیارد، زمین های بازی کودکان و مینی کلوب، همگی برای سرگرم کردن مهمانان هتل پالم گاردن تدارک دیده شده اند.

دیگر تسهیلات تفریحی ارائه شده توسط هتل پالم گاردن از این قرارند: سینما، کافه ی شبانه، فعالیت های ورزشی، بولینگ و سالن بازی.

یک استخر روباز با یک سرسره و یک استخر کودکان در هتل پالم گاردن قرار دارند که می توانید به همراه خانواده ی خود در آن ها آب تنی کنید. هتل 300 متر با ساحل عمومی و سواحل خصوصی ( دارای هزینه )، فاصله دارد و در ساعاتی مشخص از روز، هتل پالم گاردن سرویس حمل و نقل به این سواحل را ارائه می دهد.

 

مرکز آبگرم هتل پالم گاردن بدروم

با استفاده از خدمات ماساژ ارائه شده توسط هتل پالم گاردن، خستگی و استرس های ناشی از زندگی پرمشغله در دنیا ی امروزی را از بین ببرید. سونا و حمام ترکی به دفع سموم از بدن کمک می کنند. مهمانان هتل پالم گاردن می توانند به صورت رایگان از سونا و حمام ترکی هتل استفاده کنند. خدماتی مانند ماساژ و کیسه شامل اضافه بها می شوند.

 

غذا خوری در هتل پالم گاردن بدروم

رستوران هتل پالم گاردن غذا های بین المللی را به صورت سلف سرویس در وعده های صبحانه، نهار و شام سرو می کند. همچنین مهمانان می توانند از صرف شیرینی، میانوعده، چای، کیک و سوپ شبانه لذت ببرند. آبمیوه ی تازه، آب سبزیجات تازه، قهوه ی ترک و رستوران سفارشی شامل اضافه بها می شوند.

 

تعداد اتاق ها: 240

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

STANDART ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های بدروم

 
© 2018 , All Right Reserved