هتل فور سیزن ریزرت دبی ات جمیرا بیچ

دبی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی (Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach)، در کنار ساحل واقع شده می باشد. میهمانان می توانند در تمامی نقاط این هتل به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی داشته باشند. از امکانات تفریحی  این هتل می توان به ساحل خصوصی، 2 استخر روباز و 1 استخر سرپوشیده و مرکز آبگرم اشاره کرد. برج خلیفه و آبنمای دبی در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته اند.

اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای طراحی لوکس بوده و در طراحی و دیزاین ها از فرهنگ عربی نیز استفاده شده است. تمامی اتاق ها مجهز به حال با تلویزیون صفحه تخت، محل غذا خوری، پلی استیشن و اکس باکس بنا به در خواست میهمانان، حمام های تمیز و حمام بخار و همچنین تلویزیون در حمام می باشند.

میهمانان می توانند برای تجربه های نوین در آشپزی و غذا خوری به  SUQ مراجعه کنند، همچنین میهمانان می توانند برای برای به آرامش رسیدن به کافه مرکری که در طبقه ششم هتل واقع شده و دارای چشم اندازی از برج خلیفه است بروند. در کافه هندریکز نیز انواع نوشیدنی ها برای میهمانان سرو می شود این کافه با چشم اندازی از دریا می تواند محل مناسبی برای گذران وقت باشد، همچنین در این کافه برای میهمانان اتاق سیگار نیز فراهم شده است. میهمانان می توانند غذا های مورد نظر خود را سفارش داده و در اتاق خود میل نمایند.

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دارای 2 زمین تنیس و زمین مخصوص برای دویدن می باشد. در این هتل برای کودکان سرگرمی های خاص در نظر گرفته شده است که کودکان می توانند در فضایی سالم هوش خود را در این بازی ها بسنجند. میهمانان همچنین می توانند از ویلا ها و کلبه های خصوصی موجود در این هتل لذت ببرند.

فاصله این هتل تا پالم جمیرا و فرودگاه بین المللی دبی 20 کیلومتر، تا مرکز خرید امارات 20 دقیقه و تا گلد سوک 10 کیلومتر می باشد.

 

مرکز آبگرم هتل فور سیزن ریزرت جمیرا

در مرکز آبگرم لوکس پرال، میهمانان می توانند تجربه های نوین و لوکسی داشته باشند. در این مرکز آبگرم  خدماتی از قبیل ماساژ های متنوع، خدماتی برای محافطت از پوست، دسترسی به مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشده ارائه می شود. این خدمات توسط کارکنان آموزش دیده بین المللی برای میهمانان ارائه می شود. مرکز آبگرم پرال 10 اتاق درمانی را در خود جای داده است.

 

رستوران های هتل فور سیزن ریزرت جمیرا

رستوران اس. یو. کیو   RESTAURANTS SUQ

رستوران اس. یو. کیو  غذا های متنوعی را از سراسر جهان سرو می نماید، این رستوران مکانی است که میهمانان می توانند غذای مورد نظر خود را سفارش داده و از محیط آرام این رستوران استفاده کنند. رستوران اس. یو. کیو مناسب برای جمع های خانوادگی بوده و محیط بازی برای کودکان را نیز در خود جای داده است. میهمانان می توانند در این رستوران صبحانه، نهار و شام میل کنند. ایستگاه های غذایی متنوعی در این رستوران وجود دارد.

رستوران سی فو  RESTAURANTS SEA FU

رستوران سی فو دارای دو محیط سر پوشیده و باز می باشد که میهمانان می توانند به انتخاب خود یکی از این دو را انتخابی نمایند. میهمانان می توانند از غذا های خوش طعم این رستوران با چشم انذاز زیبای خلیج فارس لذت ببرند.

رستوران پرال کورت یارد   RESTAURANTS  THE PEARL COURTYARD

رستوران پرال کورت یارد در کنار مرکز آبگرم هتل واقع شده و غذا های سلام و کم کالری برای میهمانان سرو می کند. میهمانان می توانند در این رستوران نهار و شام میل نمایند.

کافه شایی سالن اند تراس  LOUNGES & SHAI SALON & TERRACE

این کافه مدرن در لابی هتل واقع شده می باشد. میهمانان می توانند در این سالن مجلل قهوه، چای به همراه غذا های سبک را سفارش داده و میل نمایند.

کافه هندریکز  LOUNGES HENDRICKS

این کافه به سبک انگلیسی طراحی شده و از چوب های اصیل و تیره، چرم ها برای طراحی این کافه استفاده شده است. کافه هندریکز با محیطی گرم و پنجره های سراسری با چشم انداز باغ، استخر و دریا پذیرای میهمانان خواهد بود. در این کافه انواع نوشیدنی ها برای میهمانان سرو می گردد. سیگار بار نیز در این کافه برای میهمانان وجود دارد.

کافه مرکری MERCURY LOUNGE

در پشت بام هتل واقع شده و با چشم انداز زیبایی از برج خلیفه و خلیج فارس پذیرای میهمانان خواهد بود. میهمانان می توانند انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به همراه غذا های سبک در این رستوران میل نمایند.  

رستوران این روم داینیگ IN-ROOM DINING

میهمانان می توانند غذا های موردنظر خود را سفارش داده و در تراس های خصوصی خود میل نمایند.

 

امکانات محبوب هتل

ساحل / اینترنت بی سیم رایگان / استخر روباز / پارکینگ رایگان / مرکز تناسب اندام / رستوران / کافه  

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

standard room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved