هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

استانبول
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل فور سیزنز بسفروس استانبول (Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus)، در امتداد تنگه ی بسفر واقع شده است. این هتل 5 ستاره کاخی نوسازی شده متعلق به قرن 19 ام می باشد که معماری تاریخی آن، هارمونی شگفت انگیزی با جزئیات لوکسش دارد. یک استخر سرپوشیده و یک استخر روباز حرارتی به همراه چتر و صندلی حمام آفتاب رایگان در هتل موجود هستند. هتل ساحلی فور سیزنز بسفروس همچنین دارا ی یک باغ و تراسی وسیع با چشم انداز تنگه ی بسفر است.

اتاق های هتل فور سیزنز بسفروس دکوراسیون زیبا و اثاثیه ای با کیفیت دارند و مجهز به سیستم تهویه هوا ی مطبوع، داک آیپاد، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق و میز هستند.

رستوران آکوا (Aqua Restaurant) تراسی مشرف به تنگه ی بسفر دارد و غذا های مدیترانه ای، ایتالیایی و ترکی سرو می کند. مهمانان هتل فور سیزنز بسفروس می توانند از صرف صبحانه ی بین المللی به صورت سلف سرویس لذت ببرند.

رستوران گریل کنار استخر سالاد های تازه، کباب های گریل شده ی ترد و ماهی تازه ارائه می دهد. کافه ی لابی مکانی راحت برای وقت گذرانی با دوستان، خانواده یا همکاران است.

می توانید در بدنسازی هتل فور سیزنز بسفروس ورزش کرده و پس از آن در سونا به استراحت بپردازید. مهمانان این هتل لوکس می توانند از فضا ی جذاب حمام ترکی لذت ببرند. خدمات درمانی مرکز آبگرم و خدمات مراقبتی بدن نیز ارائه می شوند. کانتر پذیرش هتل فور سیزنز بسفروس خدمات اتاق ارائه داده و همه روزه به صورت شبانه روزی در خدمت شما خواهد بود.

فور سیزنز بسفروس تنها به اندازه ی 4 دقیقه پیاده روی از میدان بشیکتاش – یکی از مکان های پر جنب و جوش استانبول – فاصله دارد. کاخ دلمه باغچه، پل بسفر و میدان تکسیم به ترتیب در فاصله ی  12 ، 17 و 26 دقیقه پیاده روی از هتل فور سیزنز بسفروس قرار گرفته اند.

 

خدمات و تسهیلات هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

صبحانه ی سلف سرویس ( شامل اضافه بها )، بدنسازی 24 ساعته، پرستاری یا نگهداری از کودک ( شامل اضافه بها )، پارک ماشین توسط پیشخدمت، مرکز تجاری 24 ساعته، تراس، گهواره ی رایگان، تختخواب اضافه/تاشو ( شامل اضافه بها )، اتاق های متصل، خدمات اتاق 24 ساعته، 6 اتاق جلسه، فضا ی اختصاص داده شده به برگزاری کنفرانس، سرویس های راهنما، سرویس خشکشویی/لباسشویی، لوازم لباسشویی، سلمانی، روزنامه ی رایگان در لابی، انبار بار، گاوصندوق در کانتر پذیرش، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، پخش کننده ی دی وی دی، میز، آب معدنی رایگان و نظافت روزانه.

 

مرکز آبگرم هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

این مرکز به سبک ترکی با موزائیک های رنگی تزئین شده است و شامل 10 اتاق خدمات از جمله یک سوئیت آبگرم خصوصی 2 نفره، سونا، حمام ترکی مردانه و زنانه ( مجزا ) و استخر سرپوشیده می شود. بدنسازی، خدمات ماساژ، ماساژ های موضعی، خدمات مراقبتی صورت و بدن، خدمات سالن و خدمات ویژه ی آقایان در مرکز آبگرم هتل فور سیزنز بسفروس ارائه می شوند. خدمات ویژه ی مرکز و حمام آبگرم شامل جلسات مختلف 45 دقیقه ای الی 3 ساعته هستند. در صورت درخواست مهمانان می توانند سرویس ماساژ در اتاق را تجربه کنند.

 

غذا خوری در هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

برانچ یکشنبه: هر یکشنبه رستوران آکوا و بخش هایی از کافه لانژ برای پذیرایی از مهمانان هتل برای برانچ آماده می شوند. برانچ، بسته به فصل، به صورت سلف سرویس در فضا ی سرپوشیده و روباز ( تراس رستوران آکوا ) ارائه شده و شامل این موارد است: آنتی پاستی ایتالیایی، پاستا ی خانگی، ریزوتو، غذا ی دریایی، ژامبون و گوشت نمک سود، سوشی، پنیر های محلی و بین المللی، نان های تازه و انواع غذا های گریل شده. علاوه بر غذا های بین المللی، غذا های محلی ترکی از جمله دونر نیز در برانچ یکشنبه ی هتل فور سیزنز بسفروس سرو می شوند. همچنین بخشی مخصوص آبمیوه های تازه و اسموتی های رنگارنگ در این سلف سرویس وجود دارد. مهمانانی که به شیرینی علاقه دارند می توانند از بوفه ی دسر نهایت لذت را ببرند. می توانید هنگام صرف برانچ خود از موسیقی زنده لذت ببرید.

رستوران آکوا: رستوران آکوا تراسی خوش منظره دارد که به تنگه ی بسفر مشرف است. این رستوران غذا های ایتالیایی و غذا های ویژه ی هتل فور سیزنز بسفروس مانند ماهی و بره را سرو می کند. صبحانه ی سلف سرویس شامل خوراک های بین المللی بوده و نهار و شام رستوران سفارشی هستند. می توانید در کنار نهار و شام خود از صرف نوشیدنی های گوارا لذت ببرید. منو ی کودکان مجموعه ای از غذا های محلی را به صورتی ارائه می دهد که خوشایند کودکان باشد.

رستوران کلاب: برای صرف غذا های سبک و میانوعده، مانند سالاد های تازه ی تهیه شده از ترکیبات محلی، کباب های ترد گریل شده و ماهی تازه در کنار استخر یا اسکله، به رستوران کلاب بروید. منو ی کودکان موجود است.

کافه یالی: کافه یالی فضایی صمیمی برای گرد هم آمدن با دوستان و همکاران است. این کافه میانوعده های لذیذ، چای عصرانه، انواع نوشیدنی ها، کوکتل های کلاسیک و امروزی و سیگار را در تراس، همراه با چشم انداز تنگه ی بسفر غرق در نور آفتاب ارائه می دهد. منو ی نهار و شام یالی شامل غذا های سنتی ترکی است. در فصل تابستان از مهمانان روی تراس پذیرایی می شود.

غذا خوری در اتاق: سرویس غذا خوری در اتاق هتل فور سیزنز بسفروس به شما این اجازه را می دهد که در آرامش اتاق خود از صرف غذایی بی نظیر لذت ببرید. در صورت تقاضا، انواع غذا های ترکی، پنج غذا ی مختلف متعلق به هر یک از 5 قاره، منو ی مغذی و سالم کودکان، و غذا های گیاهخواری و عاری از گلوتن به صورت شبانه روزی برای شما به داخل اتاقتان آورده خواهند شد.

شکلات فروشی: شکلات های این فروشگاه توسط سر آشپز هتل فور سیزنز بسفروس با پشن فروت، روغن زیتون، زنجبیل، دارچین و انجیر با بهترین ادویه های بازار ادویه ی استانبول تهیه می شوند. علاوه بر شکلات، شیرینی ها و تنقلات ترکیه ای نیز در این فروشگاه وجود دارند که از گذشته تا کنون از سوغاتی های محبوب ترکیه بوده اند.

منو ی مخصوص سر آشپز ارشد: این منو شامل غذا های ترکی و بین المللی تهیه شده از محصولات محلی از جمله اردک، پنیر بز و قارچ های وحشی می شود. سبزیجات مورد استفاده در غذا های سر آشپز تنها برای هتل فور سیزنز بسفروس پرورش داده شده اند یا در باغ خود هتل رشد کرده اند.

 

تعداد اتاق ها: 170

محبوب ترین امکانات هتل:

اینترنت بی سیم رایگان / حمل و نقل فرودگاهی / مرکز آبگرم و سلامتی / پارکینگ / اتاق های خانوادگی / ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

SUPERIOR

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

COURTYARD

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

DELUXE BOSPHORUS

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved