هتل فوراما ویلاز اند اسپا اوبد بالی

بالی
furama villas and spa ubud
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

فوراما ویلاز اند اسپا اوبد بالی Furama Villas & Spa Ubud، در میان مزارع برنج و نزدیکی کوه باتور واقع شده است. از امکانات هتل می توان به استخر خصوصی، سرگرمی های متنوع و سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز اوباد اشاره نمود.

فاصله هتل فوراما ویلاز اند اسپا اوبد بالیتا تا مرکز خرید و هنر اوباد 20 دقیقه و تا قرودگاه نگورا رای 45 دقیقه می‌باشد. میهمانان می توانند از اسب سواری و طبیعت زیبا و سرسبز اطراف هتل لذت ببرند.

اتاق های هتل دارای پنجره های بزرگ با چشم اندار زیبا از باغ می باشند. سیستم تهویه هوا، میز و صندلی نیز دراتاق‌های هتل برای آسایش میهمانان وجود دارد.

از سرگرمی های هتل می‌توان به دوچرخه سواری، کلاس رقص، کلاس آشپزی، مرکز آبگرم، ماساژ ها و روش های در مانی متنوع اشاره نمود.

رستوران پادی غذا های بین المللی را در فضایی شیک و با چشم انداز زیبا برای میهمانان سرو می نماید. نوشیدنی های متنوع نیز در کافه‌های هتل برای میهمانان سرو می شود. میهمانان زمان مفرحی را در کافه هتل سپری خواهند نمود.

مرکز آبگرم هتل فوراما ویلاز اند اسپا اوبد

در این مرکز آبگرم انواع روش های درمانی و ماساژ های متنوع برای میهمانان ارائه می شود. میهمانان می توانند آرامش بی‌نظیری را به دور از تنش های روزانه در این مرکز آبگرم تجربه نمایند.

رستوران های هتل فوراما ویلاز اند اسپا اوبد

انواع غذا های محلی و بین المللی به همراه نوشیدنی‌های مخصوص در رستوران های هتل برای میهمانان سرو می شود.

امکانات محبوب هتل

استخر شنا    اینترنت بی سیم رایگان    سرویس رفت و آمد فرودگاهی    مرکز سلامتی و تناسب اندام     رستوران   پارکینگ رایگان   کافه   

checkin
ساعت ورود به اتاق: تحویل اتاق:
map

دیگر هتل های بالی

 
© 2018 , All Right Reserved