هتل فلورا گاردن افسوس کوش آداسی

کوش آداسی
ارزش نسبت به قیمت
موقعیت قیمتی
نظافت
راحتی
امکانات
برخورد پرسنل
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل فلورا گاردن افسوس کوش آداسی (Flora Garden Ephesus)، رو به ساحلی زیبا واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی، تخت های حمام آفتاب، سایبان و حوله می باشد. استخر روباز، استخر سرپوشیده، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، سونا، کلوب کودکان، زمین بازی کودکان و استخر مخصوص کودکان دیگر بخش های تشکیل دهنده ی هتل فلورا گاردن افسوس هستند.

تمامی اتاق های هتل فلورا گاردن افسوس کوش آداسی مجهز به تلویزیون تخت، تهویه هوای مطبوع، مینی بار و کفپوش ( پارکت ) می باشند. تعدادی از اتاق های هتل چشم اندازی بی نظیر از دریا را ارائه می دهند. از میوه های تازه و و نوشیدنی های با کیفیت هتل فلورا گاردن افسوس که به صورت رایگان در هتل موجود است لذت ببرید. در مجموعه ی هتل، اینترنت بی سیم رایگان وجود دارد.

هتل فلورا گاردن افسوس برای مهمانان گرامی صبحانه ها، نهار و شام های لذیذ را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. رستوران های هتل انواع غذاهای خوش طعم، نوشیدنی های سنتی و تازه ای را برای شما آماده کرده اند. همچنین لازم است جهت استفاده از غذاخوری و رستوران سفارشی، از یک روز قبل رزرو انجام شود.

مرکز شهر کوش آداسی در 15 کیلومتری، و منطقه ی افسوس (Ephesus) در 35 کیلومتری هتل فلورا گاردن افسوس کوش آداسی قرار دارند. هتل در 40 کیلومتری خانه ی مریم مقدس (House of the Virgin Mary) واقع شده است. نزدیکترین فرودگاه به هتل فلورا گاردن افسوس، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر، در 92 کیلومتری هتل قرار گرفته، در حالی که فرودگاه میلاس بدروم به اندازه 112 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

سرگرمی در هتل فلورا گاردن افسوس کوش آداسی

برنامه ها و فعالیت های تفریحی هتل فلورا گاردن افسوس اوقاتی خوش و لحظات فراموش نشدنی را برای شما و عزیزانتان به ارمغان می آورند. مسابقات ورزشی سرگرم کننده و بازی های استخری در طول روز، نمایش ها، اجراها و مهمانی ها در هتل فلورا گاردن افسوس اقامت شما را در این هتل به خاطره ای به یاد ماندنی تبدیل خواهند کرد.

تیم سرگرمی هتل در طول روز انواع مسابقات، و شب هنگام انواع نمایش ها، موسیقی زنده، برنامه های کمدی، مهمانانی ها و نمایش های آکروباتیک را برای شما برگزار می کند. اگر می خواهید تعطیلاتی پر جنب وجوش داشته باشید می توانید وقت خود را در زمین های والیبال ، بسکتبال، مینی فوتبال، تنیس، استخر، مرکز تناسب اندام  سپری کرده، در بازی های والیبال ساحلی هتل فلورا گاردن افسوس شرکت کنید یا در مرکز ورزش های آبی روزی هیجان انگیز را پشت سر بگذارید. به کمک مرکز آبگرم هتل روزی پر از آرامش را تجربه کنید و یا از وقت گذرانی در استخر های روباز و سرپوشیده ی هتل فلورا گاردن افسوس لذت ببرید.

برنامه های ورزشی مانند ژیمناستیک در آب، یوگا، دارت و تنیس روی میز در هتل فلورا گاردن افسوس تعطیلات شما را در کوش آداسی به خاطره ای شیرین تبدیل خواهد کرد.

 

مینی کلوب هتل فلورا گاردن افسوس کوش آداسی

 امنیت، رفاه و شادی مهمانان کوچک، از الویت های هتل فلورا گاردن افسوس است. فعالیت های ورزشی سرگرم کننده، بازی های استخر شنا، مسابقات و فعالیت هایی که در آن ها خلاقیت کودکان شکوفا می شود.

مینی کلوب هتل فلورا گاردن افسوس بسته به سن و توانایی مهمانان کوچک خود ( 4 الی 7 سال ) و ( 8 الی 12 سال ) فعالیت های متنوعی را برای آنها تدارک دیده است. کودکان زیر 4 سال به همراه پدر و مادرشان می توانند از فعالیت ها و برنامه های سرگرم کننده مینی کلوب بهره مند شوند. با پیوستن به جمع دوستانه آرامیز، دوستانی از سرتاسر دنیا پیدا کنید. فرزندان خود را با فراغ بال به پرسنل حرفه ای مینی کلوب هتل فلورا گاردن افسوس بسپارید و از آب تنی در استخر و ماساژ و تمدد اعصاب در مرکز آبگرم و سلامتی هتل بپردازید.

 

مرکز آبگرم و سلامتی در هتل فلورا گاردن افسوس کوش آداسی

به کمک مرکز آبگرم هتل فلورا گاردن افسوس نه تنها به جسمتان، بلکه به ذهن و روحتان آرامشی بی نظیر خواهید بخشید. این مرکز دارای دکوراسیونی مدرن و شیک می باشد که لوازم آن به دقت انتخاب شده اند. اتاق های ماساژ هتل، فوق العاده زیبا تزئین شده اند و با مدرن ترین لوازم به ارائه ی خدماتی بی نظیر می پردازند و محیط آرام و ساکت، به مهمانان هتل فلورا گاردن افسوس جانی تازه می بخشند.

سونا، سونای بخار، جکوزی، گودال یخی، استخر سرپوشیده، اتاق استراحت و حمام ترکی دیگر بخش های هستند که این مرکز را شکل داده اند. عطرهای بی نظیر، سکوت، رنگ، آرامش و محیط زیبای این مرکز لحظات شما را در این مرکز را به تجربه ای استثنایی بدل خواهند کرد. خدمات ارائه شده توسط پرسنلی حرفه ای و با معروف ترین محصولات بهداشتی انجام می گیرند. ماساژهای آرامش بخش و حمام ترکی ( ماساژ کف و اسکراب بدن ) مرکز آبگرم و سلامتی هتل فلورا گاردن افسوس به شما کمک می کند احساس طراوت و شادابی کنید.

 

رستوران و غذاخوری در هتل فلورا گاردن افسوس کوش آداسی

در هتل فلورا گاردن افسوس می توانید طعم لذیذ غذا های بین المللی را در رستوران های هتل تجربه کنید. سرآشپز های مجرب فلورا گاردن افسوس قادر هستند بار ها با غذا های حیرت انگیز خود مهمانان را شگفت زده کنند.

رستوران ترایکلینیم: طعم های بی همتای غذاهای ترکی و بین المللی را در این رستوران امتحان کنید. غذاهای گیاهی، رژیمی و سبوس دار نیز در این رستوران ارائه می شود.

کافه ی میانوعده: انواع میانوعده ها و نوشیدنی های تازه را برای شما سرو می کند.

رستوران یوروپ ( سفارشی ): این رستوران غذاهای تازه دریایی را برای شما به جشنی تازه از طعم ها تبدیل می کند. جهت غذاخوری در این رستوران لازم است از یک روز قبل رزرو انجام شود.

رستوران استیک هاوس ( سفارشی ): منوی مفصل غذاهای گوشتی و نوشیدنی های مرغوب این رستوران، برای طرفداران گوشت قرمز تجربه ای فراموش نشدنی را به ارمغان خواهد آورد. جهت غذاخوری در این رستوران لازم است از یک روز قبل رزرو انجام شود.

آبزرویشن: اگر از طرفداران پنکیک هستید، این رستوران مکانی ایده آل برای شما خواهد بود.

قنادی: قهوه، انواع کلوچه، کیک های تازه و دسر های لذیذ، همگی این قنادی را به مکانی بی نظیر برای استراحت تبدیل کرده اند.

 

خدمات و تسهیلات هتل فلورا گاردن افسوس کوش آداسی

رو به ساحل، ساحل اختصاصی، تراس، باغ، استخر روباز ( فصلی )، حمام ترکی، ماساژ ( شامل اضافه بها )، مرکز تناسب اندام ( شامل اضافه بها )، سونا، کلوب کودکان، تیم سرگرمی، دارت، بیلیارد، زمین بازی کودکان، زمین تنیس، کافه ی میانوعده، رستوران ( سلف سرویس )، اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات نظافتی روزانه، انبار بار، فکس/فتوکپی ( شامل اضافه بها )، کرایه ی اتومبیل، تبدیل ارز، سلمانی، لباسشویی ( شامل اضافه بها )، کانتر پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق، مینی مارکت در مجموعه، فضایی تعبیه شده برای استعمال دخانیات، تهویه هوای مطبوع، ممنوعیت استعمال دخانیات، سیستم گرمایشی، صندوق امانات ( شامل اضافه بها )، اتاق خانوادگی، امکانات برای افراد کم توان، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها، روزنامه ( شامل اضافه بها ) و پرسنل چند زبانه.

 

تعداد اتاق ها: 256

محبوب ترین امکانات هتل

رو به ساحل / اینترنت بی سیم رایگان / پارکینگ رایگان

checkin
ساعت ورود به اتاق: 00:00 تحویل اتاق: 00:00
map
نام اتاق

Standard Room Land View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room with City View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Room with Sea View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Superior Sea View Rooms

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Swim-Up Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Suite Room With Land View

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Family Suite Room Side sea view

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های کوش آداسی

 
© 2018 , All Right Reserved