هتل فریزر پلاس آنتیل استانبول

استانبول
fraser place anthill istanbul
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل فریزر پلاس آنتیل استانبول (Fraser Place Anthill Istanbul)، در طبقه ­های بالایی مجموعه آنتیل در منطقه بومونتی استانبول واقع شده است. اتاق­ های هتل بسیار لوکس بوده و دارای چشم انداز زیبایی از بوسفر هستند. فاصله هتل تا میدان تقسیم 5 دقیقه است. در فاصله نزدیک هتل انواع فروشگاه­ها، رستوران، سینما، مکان­ های تاریخی، مجموعه­ ای که برای فعالیت­ های متنوع واقع شده است. در عتیقه فروشی فریکوی انواع وسایل آنتیک که از سراسر جهان جمع آوری شده و فروخته می شوند.

تمامی اتاق ­های هتل فریزر پلاس آنتیل استانبول به صورت مدرن تجهیز شده و دارای پارکت­های چوبی از چوب بلوط، پنجره­های سراسری، سرگرمی­های متنوع، تلویزیون صفحه تخت و دستگاه پخش کننده دی وی دی هستند.

کسانی که در هتل اقامت می­کنند، می ­توانند از تمام امکانات مجموعه آنتیل استفاده کنند. از امکانات هتل می­توان به استخر شنا سرپوشیده، زمین اسکی سرپوشیده، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام و مرکز سلامتی اشاره کرد.

در این هتل صبحانه، نهار و شام سرو می­شود. صبحانه به صورت سلف سرویس و منویی برای میهمانان سرو می­شود. میهمانان می توانند انواع غذاهای مدیترانه ای و بین المللی را در رستوران­های هتل میل کنند. در مجموعه آنتیل نیز رستوران­های متنوع بین المللی وجود دارد.

فاصله هتل تا مکان تاریخی سلطان احمد 15 دقیه، تا جواهیر مال 1/92 کیلومتر، تا ایستینیه پارک 9/6 کیلومتر، مترو عثمان بی و منطقه نیشان تاشی در فاصله تقریبا 1/2 کیلومتری هتل واقع شده­اند. پارکینگ خصوصی رایگان در هتل واقع شده است. سرویس رفت و آمد رایگان به مقاصد مختلف، دوبار در روز برای میهمانان فراهم شده است.

 

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی­سیم رایگان / سرویس رفت و آمد رایگان / استخر شنا / مرکز آبگرم / پارکینگ رایگان / اتاق­ های خانوادگی / کافه  

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 12:00
map
نام اتاق

STD ROOM

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Deluxe Two-Bedroom Apartment

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Three -Bedroom Apartments

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Four -Bedroom Penthouse Apartments

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های استانبول

 
© 2018 , All Right Reserved