هتل فایو پالم جمیرا دبی

دبی
five palm jumeirah dubai
اگر نیاز به پرواز هم دارید اینجا جستجو کنید...

هتل فایو پالم جمیرا دبی (FIVE Palm Jumeirah Dubai) ، با طراحی خاص منحصر به فرد و امکانات بی نظیر خود تجربه‌ای به یاد ماندی را برای میهمانان رقم می‌زند. از امکانات هتل می‌توان به ساحل خصوصی، 5 استخر روباز و اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی نقاط هتل اشاره نمود.

هتل فایو دبی دارای 468 اتاق می‌باشد که در 16 طبقه قرار گرفته‌اند. اتاق‌های هتل فایو دبی به صورت زیبا و شیک چیده شده‌اند. تمامی اتاق‌ها دارای چشم انداز زیبا خلیج فارس می‌باشند.

این هتل 5 ستاره دارای امکانات بی‌نظیری مانند رستوران نهارخوری با سرآشپز ماهر است که غذاهای درجه یک را برای میهمانان سرو می‌نماید.

در منطقه پالم جمیرا واقع شده و به مکان‌های گردشگری و مراکز خرید دسترسی آسان دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم 30 دقیقه، تا مرکز خرید امارات 20 دقیقه و تا پارک‌‌‌‌‌‌‌های تفریحی 30 دقیقه است.  

 

مرکز آبگرم هتل فایو دبی

در این مرکز آبگرم خدماتی از قبیل روش‌‌های درمانی، ماساژ، آروماتراپی، سم زدایی، رفلکسولوژی و تمرینات تناسب اندام، استخر روباز بر روی پشت بام و ... را برای میهمانان ارائه می‌دهد. میهمانان به دور از تنش‌های روزانه در این مرکز آبگرم زمان پر از آرامشی را سپری خواهند نمود.

 

رستوران‌های هتل فایو دبی

رستوران بلوید آن وان BLVD on One

در این رستوران شیک انواع غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان سرو می‌شود.

رستوران مایدن شانگها Maiden Shangha

غذاهای سنتی در فضای مدرن با چشم انداز زیبا از شهر برای میهمانان سرو می‌شود.

کافه د دلیزریه The Delisserie

دلیزره انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را به همراه شیرینی‌های خوش طعم برای میهمانان سرو می‌کند.

هتل فایو دبی دارای رستوران‌ها و کافه های دیگری نیز می‌باشد که انواع غذاهای محلی و بین المللی را به همراه نوشیدنی‌های مخصوص برای میهمانان سرو می‌کنند.

 

امکانات محبوب هتل

اینترنت بی‌سیم رایگان / استخر شنا / اتاق‌های خانوادگی / استخر روباز / پارکینگ خصوصی رایگان / مرکز تناسب اندام مجهز / کافه / ساحل خصوصی 

 

checkin
ساعت ورود به اتاق: 14:00 تحویل اتاق: 14:00
map
نام اتاق

Superior Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

نام اتاق

Superior Room

تعداد

--

توضیحات

--

ظرفیت

--

هزینه

--

دیگر هتل های دبی

 
© 2018 , All Right Reserved